wally schreef:ex btw, ex kenteken. Dat is toch niet normaal meer zoveel geld.heb je ook een hele knappe auto voor.
Het zijn wel wedstrijdquads he waar je niets meer aan hoeft te doen. Maak jij maar eens een yfz 450 klaar voor wedstrijden, dan ben je rond de 20000 euro kwijt.
Een Raptor 700 met turbo kit is totaal niet te vergelijken met zoiets, gaat niet alleen om snelheid. Als dat zo was kon je een LT80 frame met een turbine motor nemen.
zijn er zo van die sites waar ze wedstrijdquads verkopen?
sorry ik ben hier nog niet van op de hoogte.. ben nog maar een paar maand quadrijder...
welke zijn de bekendste merken?
Ralph schreef:Een Raptor 700 met turbo kit is totaal niet te vergelijken met zoiets, gaat niet alleen om snelheid. Als dat zo was kon je een LT80 frame met een turbine motor nemen.
nee gaat om eerste instantie om prijs verhouding. tuurlijk zijn er kwaliteits quads. kijk maar bij de motorfietsen. gsxr1000 (15500 euro) en ducati 999r sps (35000 euro)
de ducati gaat harder door de bochten, komt door tering dure veren en gebruikte materialen, maar de suzuki droogt hem toch af.
Ralph schreef:Een Raptor 700 met turbo kit is totaal niet te vergelijken met zoiets, gaat niet alleen om snelheid. Als dat zo was kon je een LT80 frame met een turbine motor nemen.
nee gaat om eerste instantie om prijs verhouding. tuurlijk zijn er kwaliteits quads. kijk maar bij de motorfietsen. gsxr1000 (15500 euro) en ducati 999r sps (35000 euro)
de ducati gaat harder door de bochten, komt door tering dure veren en gebruikte materialen, maar de suzuki droogt hem toch af.
Neem van mij aan dat jij op een parcours of het nou asfalt is of grond, dat je met een turboraptor niet in de buurt komt van een wedstrijd machine. Zeker niet als je quad voor de rest nagenoeg standaard is.
Frank MB schreef:[Neem van mij aan dat jij op een parcours of het nou asfalt is of grond, dat je met een turboraptor niet in de buurt komt van een wedstrijd machine. Zeker niet als je quad voor de rest nagenoeg standaard is.