yfz is even hevig/heviger op parcour als een banshee hoor heb maar geen schrik. op een parcour heb je net wel pk's nodig of zie ik het weer verkeerd? want anders zou iedereen met een lt80 crossen? op technische parcours heb je koppel nodig en dat heeft een banshee niet, daar schakel je je suf mee. een 4takt is veel soepeler en dan komt het al wat minder in welke versnelling je zit. (niet overdrijven natuurlijk).banshee--lover schreef:ja...
maar een banshee blok is veel te hevig man !
de geometrie van het kaders is ook niet alles !
eigenlijk wil ik gewoon overstappen naar een YFZ 450 '06
maarja heb het budget er niet voor !
voor MCLB heb je een quad nodig die goed in de kippen ligt en nie al te veel power heeft ! want rechte stukken zitten er bijna niet in ! !
allemaal korte kleine parcour'tjes die zeer technisch zijn !
met mijn banshee val ik ''dood'' in de bochten en vertrek ik op mijn 2 achterste wielen !...
groeten
als je op 2wielen de bocht uit komt moet je eens proberen een constante snelheid te houden door heel de bocht zodat je niet van stilstand vol gas moet geven.
banshee is niks op een crossparcour, hoe erg het ook mag klinken voor de banshee-eigenaars, met alle respect . daar is hij ten eerste al niet voor gemaakt. tenzij je enorm veel onnodige kosten gaat uitvoeren, maar dan zit je met een extreem dure quad waarvan alles na een tijd toch begint te plooien, scheuren enz...