uitlaat sites kijken, weinig soeps.
uitlaat sites kijken, weinig soeps.
Ik ben op zoek naar een full sys. voor mijn rappy 700. Samen met tfi controller, gyt-r pro flow. Kan alleen nergens slagen. zou als eerste een two bros willen, maar op de site geen of minimaal vermogenswinst. net zoals bij yoshimura of akrapovic. het valt me allemaal zwaar tegen. Nu heb ik allen nog de keuze uit fp (vind ik niet echt mooi) of een doma. Weet iemand waar ik een doma importeur kan vinden in nederland. (of een werkende site) Er is hier iemand op het forum die met zij dubbele fp 48 en een beetje op zijn wielen eruit perst. Dus wie helpt mij uit de brand?
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadracer
www.trinityracing.com
hebbe al een uitlaat voor raptor 700
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
thnx voorde link maaaaaarrrrBlaster-boy schreef:www.trinityracing.com
1. uitlaatsysteem vind ik niet mooi
2. de uitlaatpijpen komen bij elkaar bij de demper, dat is niet goed!!!!!
3. alleen in rvs.
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
skytune.com
zit in maldegem een verdeler
zit in maldegem een verdeler
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
ik ken de two bros. Heeeeeeeeele mooi pot. Ik kom uit nederland en mijn buurman heeft een webshop en is verdeler. (Met andere woorden......Ik krijg ALLES tegen inkoopsprijs... )uitlaat is hier (een hele mooie prijs) euro voor mij.
sorry ralph, moet ik niet doen. maar mijn buurman maakt het nix uit hoor.
sorry ralph, moet ik niet doen. maar mijn buurman maakt het nix uit hoor.
Laatst gewijzigd door wally op do 08 dec, 2005 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
hmmmmmm. eat me..
tja
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff