weet jij wat beters dan?
In de motorfiets wereld kan je nix wijsmaken, maar hier in de quadwereld gelden er hele andere merken en die zijn voor mij totaal onbekend.
Ralph schreef:Tsja ik weet niet of ie goed is, je kan ook naar het uiterlijk kijken, of maakt dat jou ook niet zo veel uit?
maakt mij op zich niet zo uit.ik ben gek op vermogen (en zal ook bijna alles doen om mijn rappy zo snel mogelijk te krijgen (zat al aan een compressor te denken). uiterlijk doet me niet zo veel, maar wel dat ie lang heel blijft en niet zoals bij fp dat de lassen scheuren. prijs maakt mij ook niet echt uit. Maar het wordt geen akra/yoshi.
Ik heb gehoord dat GYT-R uitelkaar trilt, van twee personen. Leovinci is wel degelijke kwaliteit denk ik, hoe dat met die twee broers zit weet ik niet, Doma weet ik ook niet. Maar waarom wacht je niet op Hiroshima?
Ralph schreef:Ik heb gehoord dat GYT-R uitelkaar trilt, van twee personen. Leovinci is wel degelijke kwaliteit denk ik, hoe dat met die twee broers zit weet ik niet, Doma weet ik ook niet. Maar waarom wacht je niet op Hiroshima?