quadmagazine
Bleh wat een gezeur, als dat boekje er niet was had je helemaal niks, wees blij dat iemand het initiatief durft te nemen om zoiets op te zetten. Ik vind dat al heel erg knap, alle begin is moeilijk, jij kwam ook niet wandelend je moeders buik uit.

Laatst gewijzigd door Ralph op do 08 dec, 2005 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

precies alsof jullie niets beters te doen hebben dan elke dag naar de dagbladhandelaar te gaan om te vragen of het "quadboekske" al is binnen gekomen   

gewoon ff afwachten jonges (en meisjes) de inhoud van het boekje gaat niet weglopen hoor
  de inhoud van het boekje gaat niet weglopen hoor   we mogen blij zijn dat iemand zich ervoor inspant om zoiets in mekaar te timmeren
  we mogen blij zijn dat iemand zich ervoor inspant om zoiets in mekaar te timmeren  

gewoon ff afwachten jonges (en meisjes)
 de inhoud van het boekje gaat niet weglopen hoor
  de inhoud van het boekje gaat niet weglopen hoor   we mogen blij zijn dat iemand zich ervoor inspant om zoiets in mekaar te timmeren
  we mogen blij zijn dat iemand zich ervoor inspant om zoiets in mekaar te timmeren  
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

dat was pas getimedRalph schreef:Bleh wat een gezeur, als dat boekje er niet was had je helemaal niks, wees blij dat iemand het initiatief durft te nemen om zoiets op te zetten. Ik vind dat al heel erg knap, alle begin is moeilijk, jij kwam ook niet wandelend je moeders buik uit.

DQT Racing Team

Ik vind dit inderdaad een heel mooi iniatief ... maar als dat boekje al twee keer na elkaar meer als een maand te laat is dan vind ik dat men toch een loopje neemt met zijn lezers.Ralph schreef:Bleh wat een gezeur, als dat boekje er niet was had je helemaal niks, wees blij dat iemand het initiatief durft te nemen om zoiets op te zetten. Ik vind dat al heel erg knap, alle begin is moeilijk, jij kwam ook niet wandelend je moeders buik uit.
En ik ben bang dat vele lezers dat niet zullen pikken en geen lezers... geen quadboekje.
Dat zou pas spijtig zijn.
- 
				peet #77
- Quad Expert 
- Contacteer:
hij zou er deze week moeten zijn ze hebben wat problemen met de drukker spijtig genoeg
Al die gasten die iedere dag naar de dagbladhandel gaan om te kijken of het er is neem u een ABONNEMENT probleem opgelost

Al die gasten die iedere dag naar de dagbladhandel gaan om te kijken of het er is neem u een ABONNEMENT probleem opgelost
www.rozenhoeve.be  verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html

http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Als ik hier op het forum kijk dan hebben degenen die een abonnement hebben hier al lang spijt van.peet schreef:hij zou er deze week moeten zijn ze hebben wat problemen met de drukker spijtig genoeg
Iedereen zit al te klagen zowat vanaf de 1e pagina. Dat er problemen zijn met de levertijd is nu wel meer dan duidelijk. Niks aan te doen, so what, gewoon geduld hebben. Als je een nieuwe auto koopt moet je soms ook 6 maanden of meer wachten, dus f*ck die paar weken.BLUE BUCK schreef:Ik klaag niet, maar geef mijn mening.
Da's gesprokenRalph schreef:Iedereen zit al te klagen zowat vanaf de 1e pagina. Dat er problemen zijn met de levertijd is nu wel meer dan duidelijk. Niks aan te doen, so what, gewoon geduld hebben. Als je een nieuwe auto koopt moet je soms ook 6 maanden of meer wachten, dus f*ck die paar weken.BLUE BUCK schreef:Ik klaag niet, maar geef mijn mening.

't zal wel komen, en naargelang de volgende edities komen zal ook de drukker zien dat we belangrijk zijn, en dan gaat ie er meer werk van maken

Dit exemplaar gaat de moeite zijn, let maar op wat ik zeg

sommige mensen hebben mond genoeg om ander mans werk te kraken,maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

www.kicker.nl
car audio power

car audio power