in bouwen van nieuwe motor in banshee of ander kader !
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Wees jij dan maar eens voor die ''amateurs'' te zitten, en bewijs ja dan maar eens En heb je wel eens van een Husaberg 670 gehoord? Ik ken iemand en die rijd iedereen hier weg met zijn 4 takt. En er zal vast wel eens een recht stuk inzitten in ce circuits. Oja, mss je tandwielen iets aanpassen dat die niet op 2 wielen de bochten uitkomt
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
holy fuck dit is echt kicke , alleen jammer dat er geen tank op zit wat het echt af maakt. ben alleen bang dat het frame het niet lang volhoudt.home_tuning schreef:http://www.marissa.org/street_banshee/p ... hee_build/
hmmmmmm. eat me..
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Quadracer
amateurs in de mclb???de 3 laatste mischien ja.die gasten die daar rijden hebben al wat seizoenen achter de rug en denk niet als wij nog maar 2-3 wedstrijden hebben gereden dat we hen amateurs mogen noemen.
ik vind elke wedstrijd leer ik wat bij van techniek enzo maar nog lange nie genoeg om met de eersten mee te crossen.blijven trainen hé
en banshee lover,die banshee gaat toch goed,probeer hem onder de knie te krijgen vooraleer je van quad verandert nee?pdv is gewonnen door banshee voor de zoveelste keer dus aan de machine zal het alleszins niet liggen...
ik vind elke wedstrijd leer ik wat bij van techniek enzo maar nog lange nie genoeg om met de eersten mee te crossen.blijven trainen hé
en banshee lover,die banshee gaat toch goed,probeer hem onder de knie te krijgen vooraleer je van quad verandert nee?pdv is gewonnen door banshee voor de zoveelste keer dus aan de machine zal het alleszins niet liggen...
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
nen deftigen helm?die kerel rijd wel me nen arai op zijn ketel e!!!
en ARAI is simply THE BEST!wees daar maar gerust van...
en banshee lover,uwe shee loopt idd hard genoeg maar ik denk dat het niveau bij de beloften zeker niet zal moeten onder doen voor de open klasse in den MCLB,dus staar u daar nie blind op e!
ik zou zeggen,krijg u machine onder de knie en laat ze zien da je nie te licht bent om mee te rijden me de grote kanonnen!!
GO 4 IT!!!
en banshee lover,uwe shee loopt idd hard genoeg maar ik denk dat het niveau bij de beloften zeker niet zal moeten onder doen voor de open klasse in den MCLB,dus staar u daar nie blind op e!
ik zou zeggen,krijg u machine onder de knie en laat ze zien da je nie te licht bent om mee te rijden me de grote kanonnen!!
GO 4 IT!!!
sidecarcross,my way of life
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Das waar, AIRA is the best!turbomugge schreef:nen deftigen helm?die kerel rijd wel me nen arai op zijn ketel e!!!
GO 4 IT!!!
Tzal vlammen worden volgend jaar, bij de beloften, kijk er al naar uit!!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
nja maar toch ! rij nu toch al bijna een jaar met die banshee heb al veel geprobeert ! al veel parcour's gezien en bereden en die ketel gaat gwn niet goed voor de mclb !
in neeroeteren is het fun om met'n banshee te rijden ! daar kan je gwn keihard gaaz geven !
grtzzzzzz
en oja.. er zijn dus geen amateurs hè in de mclb... kleine rechtzetting
in neeroeteren is het fun om met'n banshee te rijden ! daar kan je gwn keihard gaaz geven !
grtzzzzzz
en oja.. er zijn dus geen amateurs hè in de mclb... kleine rechtzetting