quadmagazine
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
En toch blijf ik bij mijn standpunt. Als je iets doet moet je het goed doen.
Als ik iets niet kan verwezelijken dan begin ik er niet aan.
En of het niet uitmaakt of het boekje wat te laat is? De agenda van de eerste editie was totaal gedateerd en dat zal met deze editie niet anders zijn zeker.
Als ik iets niet kan verwezelijken dan begin ik er niet aan.
En of het niet uitmaakt of het boekje wat te laat is? De agenda van de eerste editie was totaal gedateerd en dat zal met deze editie niet anders zijn zeker.
Suzuki - Kingquad
Sommige problemen zijn vooraf niet te zien. Als een drukker zegt: 'Geen probleem dit werk pak ik aan, komt allemaal goed' en achteraf blijkt het anders te zijn dan is dat niet de schuld van degeen die met dit blad gestart is, die had het ook wel liever anders gezien.
Het lijkt wel alsof al die negatieve mensen hier denken dat de maker van het blad krom ligt van het lachen, omdat het boekje te laat uitkomt. Die had liever ook allemaal tevreden mensen gehad, maar dat lukt gewoon niet altijd.
Het lijkt wel alsof al die negatieve mensen hier denken dat de maker van het blad krom ligt van het lachen, omdat het boekje te laat uitkomt. Die had liever ook allemaal tevreden mensen gehad, maar dat lukt gewoon niet altijd.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
versta die mannen niet he ze klagen en zagen hier dat het genen naam heeft bel zelf eens naar die mannen van het boekje en vraag het gun eens je zal het van hen horen wat het probleem is
en verder antwoord ik niet meer hier zeikerds allemaal
en verder antwoord ik niet meer hier zeikerds allemaal
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
100 % gelijk ralph, maar "een ezel stoot zich maar één maal aan dezelfde steen" : zegt het spreekwoord.Ralph schreef:Sommige problemen zijn vooraf niet te zien. Als een drukker zegt: 'Geen probleem dit werk pak ik aan, komt allemaal goed' en achteraf blijkt het anders te zijn dan is dat niet de schuld van degeen die met dit blad gestart is, die had het ook wel liever anders gezien.
Alé, we gaan er niet meer over zagen (zijn blijkbaar mensen die er niet tegenkunnen, ik ben dat gewoon mijn schoonmoeder doet niet anders )
en we hopen dat het er snel is.
Suzuki - Kingquad
Ik denk dat de mensen die hier "klagen" mensen zijn die het boekje kopen of willen kopen.
Mensen die het niet erg vinden dat het boekje een paar maanden later is zijn waarschijnlijk mensen die het boekje om welke reden dan ook niet kopen.
Ik zou het spijtig vinden als dat boekje er niet meer zou zijn en daarom geef ik hier aan dat het sommige mensen stoort dat het zoveel te laat verschijnt.
Seffens gaat men nog beweren dat dit normaal is.
Volgens mij zijn er veel die hier niet voor hun mening durven uitkomen.
Misschien durven ze dit wel in een naamloze poll.
ONDERTUSSEN BLIJFT HET NIEUWE QUADMAGAZINE WEL IN DE ACTUALITEIT !!!!
Mensen die het niet erg vinden dat het boekje een paar maanden later is zijn waarschijnlijk mensen die het boekje om welke reden dan ook niet kopen.
Ik zou het spijtig vinden als dat boekje er niet meer zou zijn en daarom geef ik hier aan dat het sommige mensen stoort dat het zoveel te laat verschijnt.
Seffens gaat men nog beweren dat dit normaal is.
Volgens mij zijn er veel die hier niet voor hun mening durven uitkomen.
Misschien durven ze dit wel in een naamloze poll.
ONDERTUSSEN BLIJFT HET NIEUWE QUADMAGAZINE WEL IN DE ACTUALITEIT !!!!
-
- Quadracer
Ja ik geef je helemaal gelijk ik vind het ook super dat zo een boekje uit is. Het is dan ook het eerste Belgisch quad boekje (dacht ik) anders moeten we een frans boekje kopen en zijn het alleen de activiteiten van ginder nu kunnen we tenminste dingens lezen van wat er in België gebeurd
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ondertussen ligt het boekske wel in de winkel, althans hier in Machelen ist gearriveerd. Het is vanaf vannacht verdeeld, dus als het vandaag ni in de winkel ligt hebde gene goeien krantenboer
Wat de opmerkingen van te laat komen betreft: die zijn terecht, maar dat is ne samenloop van veel stomme zaken. Als de volgende magazines nu ook allemaal te laat zijn, zit er toch ook ne regelmaat in?
Wat de opmerkingen van te laat komen betreft: die zijn terecht, maar dat is ne samenloop van veel stomme zaken. Als de volgende magazines nu ook allemaal te laat zijn, zit er toch ook ne regelmaat in?
When going gets tough, the tough get going
-
- Quad Expert
- Contacteer:
direct gaan halen zulle
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
-
- Quadracer
k heb het ook al gehaald,
knap gedaan !
als jullie zo blijve verbeteren iedere uitgave
knap gedaan !
als jullie zo blijve verbeteren iedere uitgave
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...