band kapoetski
band kapoetski
heb verleden week men achterband kapot gereje, allé, er zit een klein scheurtje van een 5mm in...
nu is men vraag --> kan ik dit zelf maken? of moet ik best "laten" maken???
nu is men vraag --> kan ik dit zelf maken? of moet ik best "laten" maken???
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ge kunt het zelf met een paddestoel maar je kan het ook laten doen kost eits van 2 a 5 euro
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
een paddestoel of dat wat sook zegtFranky schreef:en wat heb ik dan allemaal nodig om dit te arengeren?
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
dat heb ik ook maar je hebt ook nog iest anders en dan noemen wij paddestoelSook schreef:mss zeggen jullie wel een paddestoel tegen wat wij zeggen, een tap
z'on setje bestaat uit een "prikker", soort ronde grove vijl
en een "prikker" waar aan het uiteinde een oogje is waar je de tap kan doorsteken.
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
eerst duw je de "vijlprikker" in het gat (in je band), eens goed heen en weer duwen zodat je de binnenkant van het gat wat ruw maakt,
dan steek je de tap door het oogje van de "naaldprikker" eventueel wat lijm aan doen (sommige tappen zijn reeds plakkerig genoeg dat het zonder lijm kan, maar 't kan nooit kwaad om erop te doen)
naaldprikker in het gat duwen, de andere prikker eruit trekken en naaldprikker duwen tot je nog een beetje van je tap uit je band ziet zitten en dan de naaldprikker eruit trekken, tap zal achterblijven in de band want aan die naaldprikker zit een openingetje vooraan.
eventueel overschot langs buitenkant een beetje afsnijden of in brand steken,... band blazen en je kan weer rijden
Is dit een beetje duidelijk, 't is mss best wanneer je dit nog nooit gedaan hebt dat je het eerst eens ziet doen van een ander,...
groetjes
dan steek je de tap door het oogje van de "naaldprikker" eventueel wat lijm aan doen (sommige tappen zijn reeds plakkerig genoeg dat het zonder lijm kan, maar 't kan nooit kwaad om erop te doen)
naaldprikker in het gat duwen, de andere prikker eruit trekken en naaldprikker duwen tot je nog een beetje van je tap uit je band ziet zitten en dan de naaldprikker eruit trekken, tap zal achterblijven in de band want aan die naaldprikker zit een openingetje vooraan.
eventueel overschot langs buitenkant een beetje afsnijden of in brand steken,... band blazen en je kan weer rijden
Is dit een beetje duidelijk, 't is mss best wanneer je dit nog nooit gedaan hebt dat je het eerst eens ziet doen van een ander,...
groetjes
SUZUKI LTR 450!
wat is dat dan?Banshee-Boy schreef:je hebt ook nog iest anders en dan noemen wij paddestoel
ik heb ooit toen ik dat nog niet zelf deed in een bandencentrale maar liefst €8 betaald om één enkel dom gaatje te laten stoppen, schandalig!Kortvrint schreef:Kzou dat ook wel willen kopen anders ist per keer 7.5euro en vande maand zit ik al aan 2x
Laatst gewijzigd door Sook op do 15 dec, 2005 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
SUZUKI LTR 450!
-
Verlintje
Lijkt mss wel veel, 8€ voor een 'tapke', maar die mannen die daar werkenSook schreef:
ik heb ooit toen ik dat nog niet zelf deed in een bandencentrale maar liefst €8 betaald om één enkel dom gaatje te laten stoppen, schandalig!
moeten ook op 't einde van de maand hun loon meehebben naar huis hé.
Een goed 'tapke' (van TECH, wordt in veel bandencentrales gebruikt)
kost +-1,5€ met wat lijm, tel daar, in't gemiddeld geval 6min werk bij (1/10h)= 3€ .
En er werkt niemand niet voor niets hé, dus 2€ winst overhouden lijkt me niet echt
een bandietenstreek. Som : (1,5 + 3 + 2) x21% btw = 8€.
Je was gewoon goed bediend aan een berekende prijs... .