@ SOOKSook schreef:idd, nice
Voor diegenen die nog willen kijken, directe link:
www.........
groetjes
Directe link is verboden/ de sponser laat dat niet toe
gelieve die link te verwijderen
Dank u

@ SOOKSook schreef:idd, nice
Voor diegenen die nog willen kijken, directe link:
www.........
groetjes

Was maar eerste keer op parcours. Misschien dat mijn volgende val wat spectaculairder is, zal de camera in de buurt houden!Bartje 400 schreef:meer als één keerSlOoT schreef:Ik denk dat iedereen hier wel eens zo over de kop is gegaan. Ik zelf ook 1 keer, had de quad helemaal op de kop liggenRaptor Babe 350 schreef:Nee hoor, heb me kapot gelachenHoort er nu eenmaal bij he!
![]()
![]()
Mooi filmpje trouwens![]()

yamaha tri-z schreef:vallen is best lachuh vooral in dat soort zacht zandhaha in neeroeteren is dat wat minder fijn met je muil op die keijen

ook al een paar keer gevoelt valle en weer op staan en weer doorgaanyamaha tri-z schreef:vallen is best lachuh vooral in dat soort zacht zandhaha in neeroeteren is dat wat minder fijn met je muil op die keijen

ik ook welSlOoT schreef:Mijn pa ookBlaster-boy schreef:yamaha tri-z schreef:vallen is best lachuh vooral in dat soort zacht zandhaha in neeroeteren is dat wat minder fijn met je muil op die keijen
idd , en gij weet et eh![]()
![]()

wie gaat er ook in neeroeteren rijde zo een kut terreinblasterke27 schreef:nja neeroeteren echt niet gezond om daar op je bek te gaan![]()
by the way mooi gemaakt erwin

het filmpje werkt nog, ligt dan miss toch aan de codecs ?Domi schreef:Werkt dit filmpje nog? De rest kan ik bekijken maar dit niet. Krijg volgende melding:
Kan het bestand niet afspelen.Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet.
Aan de codecs kan het niet liggen want heb Ace Mega Codecs pack geïnstalleerd.