wat voor opleiding doet iedereen hier
Multimedia en Communicate Technologie in theorie, in praktijk is graduaat pinten pakken
http://www.azoe.be" onclick="window.open(this.href);return false; - Sound & Light
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
na de zoveelste stage in zwitserland was de uitdaging eruit voor mij,
en omdat ik een beroepsmisvorming heb om alles zo presies mogelijk te maken
en mijn fasinatie voor moto's(streetfighter's bouwen)
ben ik via een vriend (heeft een bedrijf amb, cnc frezen en draaien de stukken voor Technoflex) bij technoflex terecht gekomen
lang verhaal kort gemaakt
en omdat ik een beroepsmisvorming heb om alles zo presies mogelijk te maken
en mijn fasinatie voor moto's(streetfighter's bouwen)
ben ik via een vriend (heeft een bedrijf amb, cnc frezen en draaien de stukken voor Technoflex) bij technoflex terecht gekomen
lang verhaal kort gemaakt
bm suspension
ik volg economie moderne talen met 3 u wiskunde
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ik ben A2 onderhoudsmekanieker en heb men diploma voor computergestuurde werktuigmachines, cnc,plc en al diene zever.
Als ik een goede raad kan geven voor mensen die dit ook volgen,zorg dat je in een van je stagebedrijven kan binnengeraken ofwel heel veel gelukt hebt voor ergens te beginnen met cnc. Vele quoten je gewoon op ervaring en mag je dus vergeten. Het is niet makkelijk voor als schoolverlater in deze branche werk te vinden.
greetz
Als ik een goede raad kan geven voor mensen die dit ook volgen,zorg dat je in een van je stagebedrijven kan binnengeraken ofwel heel veel gelukt hebt voor ergens te beginnen met cnc. Vele quoten je gewoon op ervaring en mag je dus vergeten. Het is niet makkelijk voor als schoolverlater in deze branche werk te vinden.
greetz