winche

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door tanguycoryn »

normaal gezien zou ik maandag namidag een smc blast 300 krijgen, daarop zou ik onderandere een winche willen plaatsen. maar liefst een die niet te duur is.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

echt ne goeie tip kopp iets degelijk zoals warn g ehebt de winch voor 410 € tis veilig voor je quad en je batterij en zeker ook eens aan je eigen veiligheid denken. ik breek die andere winches niet af maar let er AUB mee op want als ze stukvliegt vallen er letterlijk doden mee!

je mag altijd eens komen kijken wil dat gerust demonstreren hoe ze werkt! en als je vragen hebt post ze maar ik antwoord heel de avond onmiddellijk :arrow: ben aant blokken :wink:
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

moet normaal gezien ook blokke mja,

waar staat uw quad ergens? kan geloven dat er wel eens ongelukken gebeuren met winches
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

in de buurt van hasselt.

inderdaad en da zijn wonden die nooit meer genezen dus ik raad u echt aan koop iets goed ge gaat MSS achteraf spijt krijgen als er iemand in het ziekenhuis beland ik zeg zeker nie da het gegarandeerd brokken geeft zo een goedkopere ma ge begrijpt vast en zeker wat ik bedoel.

heb je die review al bekeken?
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

had hem gisteren al eens gelezen.

hasselt is een beetje te ver voor mij, moe namelijk komen van waarschoot (eeklo) maar mischien zien we elkaar wel eens op een rit of zo

toch bedankt
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

das niks jong als der nog iets is ge weet het zijn he :wink:
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

hier mijn bijdrage over winches:
KEW: goed en goedkoop, maar permanent magnetic motors die snel verbranden, beter laten links liggen
GEW: goed en goedkoop, series wound motor die meer stroom verbruikt, maar niet zo snel verbrand
WARN: neusje van de zalm, maar dure investering voor wie zijn winch slechts sporadisch gebruikt

Neem het van mij aan, geen enkele winch is 100% waterdicht. Mijn ervaring is vooral met de zwaardere modellen, maar dat zal met de kleine broertjes net hetzelfde zijn. Gooi regelmatig je winch open om de boel te smeren en te reinigen. Een winch gaat bijna altijd stuk door verkeerd gebruik, dus een WARN kopen bied ook daar geen garantie.
Wie meer over winches wil weten koop best vorige twee magazines van 4x4Activ, daar staan 2 héél schoon artikels in over winchen :wink:
When going gets tough, the tough get going
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

Toine schreef:hier mijn bijdrage over winches:
KEW: goed en goedkoop, maar permanent magnetic motors die snel verbranden, beter laten links liggen
GEW: goed en goedkoop, series wound motor die meer stroom verbruikt, maar niet zo snel verbrand
WARN: neusje van de zalm, maar dure investering voor wie zijn winch slechts sporadisch gebruikt

Neem het van mij aan, geen enkele winch is 100% waterdicht. Mijn ervaring is vooral met de zwaardere modellen, maar dat zal met de kleine broertjes net hetzelfde zijn. Gooi regelmatig je winch open om de boel te smeren en te reinigen. Een winch gaat bijna altijd stuk door verkeerd gebruik, dus een WARN kopen bied ook daar geen garantie.
Wie meer over winches wil weten koop best vorige twee magazines van 4x4Activ, daar staan 2 héél schoon artikels in over winchen :wink:
@toine kheb gisteren de KEW 2000 gemonteerd en ga deze zondag testen :mrgreen:

zal wa fotokes en ervaringen doormailen :wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

mag de foto's altijd naar mij ook doormailen of op forum zetten
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

brutus32 schreef:
Toine schreef:hier mijn bijdrage over winches:

@toine kheb gisteren de KEW 2000 gemonteerd en ga deze zondag testen :mrgreen:

zal wa fotokes en ervaringen doormailen :wink:
ik wil nie moeilijk doen ma wil je daar ook een review van maken dan kunne de mensen een beetje vergelijken want der is wel veel vraag naar blijkbaar
Plaats reactie