Zelfgebouwde schans ---> Film P7
-
- Quadracer
daar komk elke dag alsk naar school rij met de velo langs
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
-
- Quadrider
mooie schans
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
-
- Quadracer
zeermooie schans n, mag je ook bij mij int weike kome zette
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ben vandaag eens gaan kijke en daarmee kom je bij de takke van de bome
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ziet er goed uit
maar is da niet een beetje gevaarlijk op die houten planken als er modder op licht slippen uw banden en volgens mij zal er rap modder opliggen niet beter zoon geribbelde plaat opleggen (kan niet op naam komen )
zeg ulle mening maar he
maar is da niet een beetje gevaarlijk op die houten planken als er modder op licht slippen uw banden en volgens mij zal er rap modder opliggen niet beter zoon geribbelde plaat opleggen (kan niet op naam komen )
zeg ulle mening maar he
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
traanplaat?peet schreef:ziet er goed uit
zeg ulle mening maar he
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
Das wel waar ja, het was redelijk glad maar het was te doen.peet schreef:ziet er goed uit
We hadden genoeg snelheid om er tegenop te rijden dus we moesten niet echt bijtrekken op de schans zelf.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoe ver zijn jullie vandaag geraakt en gene asse krom ofzotuumke schreef:Das wel waar ja, het was redelijk glad maar het was te doen.peet schreef:ziet er goed uit
We hadden genoeg snelheid om er tegenop te rijden dus we moesten niet echt bijtrekken op de schans zelf.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be