met ambriage of niet
-
- Quadracer
Je kunt ook gewoon de koppeling eraf draaien maar zoals Hanzie zegt hij zit er voor een reden.
Kwestie van de persoon die de quad koopt na jou er ook nog wat plezier mee te gunnen voordat de versnellingsbak gereviseerd moet worden
Kwestie van de persoon die de quad koopt na jou er ook nog wat plezier mee te gunnen voordat de versnellingsbak gereviseerd moet worden
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
als je juist op het juist toerental schakelt kan het geen kwaad maar das bijna nie te doen op het crosparcour
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Als je voor een kampioenschap rijd en je rijd ook voorin dan hou ik echt geen rekening met wie er na mij eens op mijn quad zal rijden. En ik schakel altijd zonder koppeling op het startterrein, en had de laatste tijd min. 1 x kopstart per wedstrijd. En geen enkele keer iets aan de koppeling te hoeven doen dit jaar.
Misschien is dit een hele stomme vraag, maar laat je je gas dan ook los als je schakelt zonder te ontkoppelen, zoals bij een semi-automaat? (een Dax bv.) En voor de mensen die wel ontkoppelen, laat je je gas los (doe ik toch)
Ik ontkoppel altijd, af en toe gebeurt het eens per ongeluk niet als mijn voet foutstaat ofzo, maar dat is zelden.
Kan je dit ook bij een auto doen, mits je op het juiste toerental zit?
Ik ontkoppel altijd, af en toe gebeurt het eens per ongeluk niet als mijn voet foutstaat ofzo, maar dat is zelden.
-
- Quad Expert
meestal wel want anders hoor je hem BAF tegen de begrenzer aangaan en is nie echt ene gezond geluidjeAlfredo schreef:Misschien is dit een hele stomme vraag, maar laat je je gas dan ook los als je schakelt zonder te ontkoppelen, zoals bij een semi-automaat? (een Dax bv.) En voor de mensen die wel ontkoppelen, laat je je gas los (doe ik toch)
nee khad het gevraagd aan men broer of je het met de auto kon doen maar dat gaan niet kweet ook niet wrmAlfredo schreef:Misschien is dit een hele stomme vraag, maar laat je je gas dan ook los als je schakelt zonder te ontkoppelen, zoals bij een semi-automaat? (een Dax bv.) En voor de mensen die wel ontkoppelen, laat je je gas los (doe ik toch)
yamaha blaster 200cc
-
- Quadrunner
- Contacteer:
dat kun je zeker bij een auto doen vraag maar eens aan alfa die doet zonder dat je er iets van merktw0u73r schreef:nee khad het gevraagd aan men broer of je het met de auto kon doen maar dat gaan niet kweet ook niet wrmAlfredo schreef:Misschien is dit een hele stomme vraag, maar laat je je gas dan ook los als je schakelt zonder te ontkoppelen, zoals bij een semi-automaat? (een Dax bv.) En voor de mensen die wel ontkoppelen, laat je je gas los (doe ik toch)
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
hmm mijn broer zegt van niet wss heeft hij het nog nooit geprobeerdBanshee-Boy schreef:dat kun je zeker bij een auto doen vraag maar eens aan alfa die doet zonder dat je er iets van merktw0u73r schreef:nee khad het gevraagd aan men broer of je het met de auto kon doen maar dat gaan niet kweet ook niet wrmAlfredo schreef:Misschien is dit een hele stomme vraag, maar laat je je gas dan ook los als je schakelt zonder te ontkoppelen, zoals bij een semi-automaat? (een Dax bv.) En voor de mensen die wel ontkoppelen, laat je je gas los (doe ik toch)
yamaha blaster 200cc
-
- Quadrunner
- Contacteer:
alfa doet het bijna altijd meen ikw0u73r schreef:hmm mijn broer zegt van niet wss heeft hij het nog nooit geprobeerdBanshee-Boy schreef:dat kun je zeker bij een auto doen vraag maar eens aan alfa die doet zonder dat je er iets van merktw0u73r schreef: nee khad het gevraagd aan men broer of je het met de auto kon doen maar dat gaan niet kweet ook niet wrm
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be