QCN SITE
Een optie om je eigen foto's in de media gallerij te uploaden zou wel erg mooi zijn, mits realiseerbaar.
Misschien ook reviews en verslagen op dezelfde manier? (zo kun je bijvoorbeeld je mening over een product delen met anderen, al gebeurt dit op het forum natuurlijk ook al)
Misschien ook reviews en verslagen op dezelfde manier? (zo kun je bijvoorbeeld je mening over een product delen met anderen, al gebeurt dit op het forum natuurlijk ook al)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
http://www.quadtreros.com/images/Quads/ ... badger.jpg plak dat eens in het laatste balkje bij je profile
ik zit met een klein probleempje ivm m'n avatar:
ik heb hem al proberen vanaf m'n harde schijf te uploaden en eens geprobeerd vanaf een website.
(De avatar is 4 kb groot en 79x59 pixels)
er staat nog altijd een kruisje onder m'n naam.
Is er iem die mij kan helpen, dank u
Voor de rest een mega site
ik heb hem al proberen vanaf m'n harde schijf te uploaden en eens geprobeerd vanaf een website.
(De avatar is 4 kb groot en 79x59 pixels)
er staat nog altijd een kruisje onder m'n naam.
Is er iem die mij kan helpen, dank u
Voor de rest een mega site
KFX540
De site is een beetje geupdate (is al even geleden maar had het hier nog niet gemeld). Er zit een poll in maar ik wil eigenlijk een andere, want deze werkt niet met ip-adressen, dus je kan zo vaak stemmen als je wil. Als iemand nog een goed (gratis) poll script weet wat wel gebruik maakt van ip-adressen, dan zou ik daar erg blij mee zijn.
www.quadclubnederland.nl
www.quadclubnederland.nl