Wie kan me helpen ik wil een quad kopen!!!
Wie kan me helpen ik wil een quad kopen!!!
hallo nou kijk ik ben 16 en heb me certificaat ik wil een quad kopen en ik heb er een gevonden een eurotrac 110cc ook voor op de openbare weg maar mag ik daar dan ook gewoon op rijden???
hmmm... nou kijk
ben 16 en heb een bromfiets certificaat en ik kan die quad gewoon opgeven als 50cc ( hier in nederland controleren ze dr nooit op bij verzekeringsmaatschpijen) en op de rollerbank zoude ze het ook niet kunnen zien omdat ie maar 60 gaat en hun er nix vanaf weten
want als je quad verzekert als 50cc dan wordt ie tog gewoon hetzelfde berekent als een scooter ofzo..?
ben 16 en heb een bromfiets certificaat en ik kan die quad gewoon opgeven als 50cc ( hier in nederland controleren ze dr nooit op bij verzekeringsmaatschpijen) en op de rollerbank zoude ze het ook niet kunnen zien omdat ie maar 60 gaat en hun er nix vanaf weten
want als je quad verzekert als 50cc dan wordt ie tog gewoon hetzelfde berekent als een scooter ofzo..?
gij leeft nog in een hol zekerplayboii* schreef:hmmm... nou kijk
wrm zoude dan nog uberhaubt een verzekering pakken??? this voor als ge een accident hebt eh manneke, denkte da ze da dan ni allemaal gaan na-checken!?
kwist trouwens niet dat een 50cc, 60km/u mocht gaan??
Pure adrenaline attached with a license plate !
jah z mogen idd niet 60 gaan maarjou ze zouden dan tog niet meteen denken dat het geen 50cc is kijk als er een ongeluk is ja dan chekken ze het waarschijnlijk wel maar ik heb het over hem gewoon als 50cc op de verzekering te krijgen dat kan denk ik wel lukken als je dr goed over nadenkt maar kan je zon 110 cc niet ombouwen tot 50cc??
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ten eerste, als je jou iets wil kopen, dan niet zo'n prul
Ten tweede, wanneer je fout verzekerd ben, en er overkomt jou iets dan mag je het al vergeten!
Ten derde, je mag daar niet mee rijden met je rijbewijs B.
kzou zeggen, koop jou een deftige quad en zet deze wanneer je 18 bent op kenteken, of koop je een mooie brommer en je zal ook wel mensen imponeren...
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !