jaah wel kut ik wou egt zo graag die quad hij is mooi maar wist niet dat die snel kapot gaat maar er zijn wel onderdelen van te verkrijgen maarjaa ik kan beter een schakelbrommer of scooter kopen hea..?
playboii* schreef:jaah wel kut ik wou egt zo graag die quad hij is mooi maar wist niet dat die snel kapot gaat maar er zijn wel onderdelen van te verkrijgen maarjaa ik kan beter een schakelbrommer of scooter kopen hea..?
als je persé op de baan wilt, en echt je geld niet wilt sparen voor een deftige machine, dan kan je beter zo'n 50cc gelul kopen
anders koop je je nu een Blaster, en rij je maar illigaal op de baan,, of cross je wat op velden/crossparcours
Laatst gewijzigd door Franky op zo 25 dec, 2005 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
vind ik wel ja een 50cc quad blijft klein en rijd minder comfortabel als een scooter of schakelbrommer of je moet veel geld hebben dan koop je een gasgas 50cc die is haast zo groot als een yfz maar die kost wel 5500 euro
jah presies die 50cc 's zijn niet eens zo mooi en dan ook nog eens klein die van 5500 zijn weer te duur dat heb ik er ook weer niet voor over maarjaa ik wou het liefst nu gewoon zon mooie quad met 50cc maar bestaan die dan niet niet te duur, mooi,wegtoelating,50cc ??
nee die bestaan niet, allé, ik weet niet wat jij *mooi* vind, maar ik vind persoonlijk géén ééne van die 50cc mooi
dat geld dat je kwijt bent aan zo'ne 50cc, geef ik dan nog liever aan ne ferme mountainbike
een e-ton 50cc daar kan je nog wel een beetje op zitten en dan heb je ook nog wel wat kwaliteit maar die vind ik er weer niet zo mooi uitzien die heb je wel rond de 1000 euro 2e hands net al ee aeon en een unilli maar dat zijn ook geen wereld merken maar als je er niet veel aan veranderd zijn ze nog wel aardig ik vind dat je beter kan doorsparen en dan een 2e hands yamaha blaster kan kopen
Je kan ook regelmatig kijken op 2ehands sites zoals http://speurders.nl (in nederland dan(in belgie zijn ze er ook ongetwijfeld)) als je daar zoekt op quad 50cc komt er wel wat leuks uitrollen rond de 1000 euro