verbreden
verbreden
ik heb men blaster achteraan verbreed met spoorverbreders maar zou hem vooraan ook willen verbreden! nu zouden die A armen van raptor passen op die van blaster? of moet ik hem verbreden met spoorverbreders want as ik dat met spoorverbreders doe dan verandert het stuurgedrag denk ik, bij auto is dat toch zo
wie kan me helpen
wie kan me helpen
-
Vincenzo
- Quad Expert

wat wil je ermee gaan doen is het voor gewoon te rijden of voor zwaar intensief cross te rijden?
die van een raptor vergeet dat al maar ze passen niet.
je kan spoorverbreders zetten hij gaat dan iets zwaarder sturen maar als je een recreatie rijder bent gaat je dat geen last bezorgen. er zijn er zovelen die het op deze manier doen
die van een raptor vergeet dat al maar ze passen niet.
je kan spoorverbreders zetten hij gaat dan iets zwaarder sturen maar als je een recreatie rijder bent gaat je dat geen last bezorgen. er zijn er zovelen die het op deze manier doen
Ik ga dikwijls zondag gaan crossen, maar heb hem achteraan verbreed maar vind dat hij eiglijk niet zo goed in de bochten ligt, daarom haddek gedacht vooraan ook verbreden, als je naar die mannen in competitie kijkt liggen die vooraan breder dan achteraan! Spoorverbreders vooraan vind ik niet zo geschikt, kan je dan bredere A armen kopen voor op blaster?
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
je kan deze zeker kopen, ik zie dat je van serskamp bent, dat is niet zo ver, ik ben van wetteren. je kan het steeds eens gaan vragen bij deliegen -) www.deliegequads.be die kan je hierbij helpen, hij zal je prijs kunnen geven van verschillende A-armen en hij maakt ze ook zelf wanneer je dit wil. je mag me anders steeds toevoegen op msn -) dj_steffen@hotmail.com
Andere A armen zullen het sturen veel lichter maken en het zal aangenamer zijn om mee te rijden
greetz
Andere A armen zullen het sturen veel lichter maken en het zal aangenamer zijn om mee te rijden
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

Ja en a-arms die niet aangepast zijn aan de vering en de geometrie van de quad zijn nog erger.SlOoT schreef:Als je spoorverbreders vooraan plaats dan verkloot je alles, dan is het namelijk niet meer goed uitgelijnd. Er ontstaat dan een hefboom effect .
Denk dat spoorverbreders prijs kwaliteit een hele verbretering geven.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
het zullen A armen worden, maar eerst nog wat sparen
thx voor uitleg
thx voor uitleg
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
Heb vandaag zo zitten kijken! eigenlijk als ik men velgen omdraai, komt da niet breder dan ook? Ik denk dat dat ongeveer 3 cm breder komt, dus in totaal 6 cm breder? of is dit niet aan te radenZJORS schreef:het zullen A armen worden, maar eerst nog wat sparen
thx voor uitleg
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
is te doen, maar dan je ventieltje naar binnen draaien, en aan de buitenkant een nieuw ventieltje zetten, want het origineel komt tegen de remmen aan.ZJORS schreef:Heb vandaag zo zitten kijken! eigenlijk als ik men velgen omdraai, komt da niet breder dan ook? Ik denk dat dat ongeveer 3 cm breder komt, dus in totaal 6 cm breder? of is dit niet aan te radenZJORS schreef:het zullen A armen worden, maar eerst nog wat sparen
thx voor uitleg