Hoeveel PK heeft nu een Raptor 660 en een 700?
Nu is het wachten tot de vogeltjes weer een Ei leggen, dan staat mijne in de garage
Ach, eigenlijk maakt die 4,3 sec niet veel uit. Hij zal wel lekker optrekken, dat is voor mij het voornaamste. Ik vind het gewoon 1 van DE mooiste Quad's op de markt tot nu toe. Hij ziet heel erg agresief uit, enkel gaat het een overstap worden voor mij, omdat ik in mijn cross periode altijd 2takt reed. En daar hoor je letterlijk de pk's uit de pijp persen. Nu met die 4takt is het meer "schijn bedriegd" Want je hoort een tractor geluid maar het komt als de donder voorbij! Mijn broer heeft een husky660 4takt (supermotard). En als dat voorbij raast slaat je hart een keer over van "shit, wat gebeurt er"..
Ach, eigenlijk maakt die 4,3 sec niet veel uit. Hij zal wel lekker optrekken, dat is voor mij het voornaamste. Ik vind het gewoon 1 van DE mooiste Quad's op de markt tot nu toe. Hij ziet heel erg agresief uit, enkel gaat het een overstap worden voor mij, omdat ik in mijn cross periode altijd 2takt reed. En daar hoor je letterlijk de pk's uit de pijp persen. Nu met die 4takt is het meer "schijn bedriegd" Want je hoort een tractor geluid maar het komt als de donder voorbij! Mijn broer heeft een husky660 4takt (supermotard). En als dat voorbij raast slaat je hart een keer over van "shit, wat gebeurt er"..
-
- Quadrider
boeiend om da hier allemaal zo te lezen... mij maakt het ni uit, maar 4.6 sec is wa TE snel denk, zou het wel willen maar denk het niet denk eerder ronde de 6 sec standaard he. maar jongens is dat dat nog niet belagelijk snel????? is meer dan goed genoeg voor mij hoor (voorlopig ) je word alles toch gewoon... 'wauw' in begin... plezant opt einde.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
- Contacteer:
Fun hebben we wel he Yahmmy, wanneer gaan we nog es gaan toeren? alsek nog es tijd heb, dan gaan we es echt off road he
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !