Was vanmiddag aant rijden wanneer ik merkte dat men quad niet meer naar eerste versnelling wou schakellen, stel me langs de kant en nu zit ik vast in tweede versnelling, voel dat hij nog wel een versnelling neemt maar weet niet welke het is..
Wat zou het probleem kunnen zijn, schakelpoot zit gelijk geblokeerd!?
Iemand soort gelijke problemen gehad?
(zat verse olie in en oliepijl staat beetje laag maar nog voldoende)
probleem vernellingsbak banshee
-
home_tuning
- Easy Quadrider

probleem vernellingsbak banshee
Yamaha Banshee
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
Re: probleem vernellingsbak banshee
dat porbleem had ik ook bij mijn waren de koplingsplaten enzo int midde door en dat zette zich vast onder het schakelpookje en chris heeft dat laast ook gehad maar daar waren de lagers van de kruk as versleten meende ik ik zou zegge doe de kap open en kijke effe na de koppling zeker nie verder rijdehome_tuning schreef:Was vanmiddag aant rijden wanneer ik merkte dat men quad niet meer naar eerste versnelling wou schakellen, stel me langs de kant en nu zit ik vast in tweede versnelling, voel dat hij nog wel een versnelling neemt maar weet niet welke het is..
Wat zou het probleem kunnen zijn, schakelpoot zit gelijk geblokeerd!?
Iemand soort gelijke problemen gehad?
(zat verse olie in en oliepijl staat beetje laag maar nog voldoende)
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
bansheefreak
- Quadrunner

wat hebben lagers van krukas te maken met schakelen ?
nee mijn shift star was een beetje versleten maar dat is allemaal weer dik in orde.
ik denk ook dat je eerder naar kopling moet kijke en als daar niets aan is moet je je blok eens open doen en kijke hoe alles eruit ziet
nee mijn shift star was een beetje versleten maar dat is allemaal weer dik in orde.
ik denk ook dat je eerder naar kopling moet kijke en als daar niets aan is moet je je blok eens open doen en kijke hoe alles eruit ziet
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
bub ik d8 dat bij u was en dat ge zei dat dat slecht schakelde
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be