project banshee
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
maar hij zal volledig int het nieuw te voorschijn kome 
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
hier na een paar uurtjes versterk na de congea gaat de kader en achterbrug weg voor te spuite en dan zal het blokje ook wat bij gewerkt worde .




en midde januarie komt een lijst binne




en midde januarie komt een lijst binne
Laatst gewijzigd door Banshee-Boy op wo 28 dec, 2005 19:23, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
ik vindt toch dat het mooi gelast is tis een eider geval mooier gelast dan yamaha zelfRalph schreef:Oew, niet erge nette lasjes. Ik kan er zelf ook geen snars van, maar dit heeft nog wel wat afwerking nodig
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Als je die lasjes op de eerste foto bedoeld... Daar is de slak nog niet vanaf geklopt denk ik zo, daaronder zit een mooie las hoorRalph schreef:Oew, niet erge nette lasjes. Ik kan er zelf ook geen snars van, maar dit heeft nog wel wat afwerking nodig
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
tig is juist voor het dunste materiaal.Ralph schreef:Waarom las je het niet mig/mag? Tig zou nog mooier zijn maar daar is het frame te dun voor denk ik.
ik denk dat er veel mensen zijn die de vele manieren van lassen door elkaar halen.
elektrisch is met een elektrode waarbij je tussen de elektrode en je materiaal een vlamboog krijgt die zo heet is dat je materiaal smelt en ook je elektrode de elektrode vloeit dan tussen de 2 aan elkaar te lassen delen dat voor de verbinding zorgt hierbij komt over de las een slak die je weg moet hakken.
autogeen werkt met gas en zuurstof je gebruikt een brander waarmee je je materiaal roodgloeiend stookt en dan voeg je met de hand het toevoeg materiaal bij dmv pinnen ijzer met kopercoating.
co2 ook wel mig/mag genoemt werkt met inert gas dat is een isolerend gas je hebt hierbij een soort pistool waar een draad uitkomt (staaldraad met kopercoating) als die draad in de buurt komt van het te lassen onderdeel ontstaat er een vlamboog maar om een goede las te krijgen mag er geen zuurstof bij dus word er om de vlamboog voor een constante wolk gas gezorgt die ervoor zorgt dat de zuurstof niet bij je las komt.
tig lassen werkt ook met een vlamboog je hebt een toorts waarmee je een vlamboog maakt bij je materiaal waarna je vervolgens met de hand materiaal toevoegt dit materiaal is ook weer metaal met kopercoating
k hoop dat het zo een beetje duidelijk word
CustomCoatingsHelvoirt
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
vind het wel mooi gelast , dit nu ook nog ni afgewerkt moet je denken , zoals blasterke200 al zei "die slak" zit er nog op ,eens die er af is en gespote ,je moet ma is zien.

*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Ik zou TIG juist niet gebruiken voor dunne materialen, het is een proces waarbij enorm veel hitte ontstaat, meer dan bij Mig/Mag (hoeft niet perse CO2 te zijn). Ik heb in de zomer een aantal dagen TIG zitten lassen, erg leuk, wel moeilijk (iedere keer dat wolfraamstaafje slijpen
), geeft wel een mooi resultaat, maar zo enorm gloepend heet!
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Ralph schreef:Ik zou TIG juist niet gebruiken voor dunne materialen, het is een proces waarbij enorm veel hitte ontstaat, meer dan bij Mig/Mag (hoeft niet perse CO2 te zijn). Ik heb in de zomer een aantal dagen TIG zitten lassen, erg leuk, wel moeilijk (iedere keer dat wolfraamstaafje slijpen), geeft wel een mooi resultaat, maar zo enorm gloepend heet!
de hitte hangt ook weer af van het type wolfraamstaafje dat je gebruikt voor aluminium bijvoorbeeld gebruiken ze minder hete omdat alu een veel lagere smelt temperatuur heeft
CustomCoatingsHelvoirt
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
kader en achter brug is vandaag weggebracht woensdag wordt het blokje uiteen gehaald en bijgewerkt en achter 2 weke zal hij weer in mekaar staan en bolle natuurlijk
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
blaster200
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
- Locatie: Deurne


