uitlaat
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
zou een enorme goede uitlaat zijn!
maar enorm veel lawaai maar je hebt wel een hele goede vermogenwinst.
Maar als je het geluidsdempertje erin steekt zou het bijna geen vermogenwinst meer hebben.
maar enorm veel lawaai maar je hebt wel een hele goede vermogenwinst.
Maar als je het geluidsdempertje erin steekt zou het bijna geen vermogenwinst meer hebben.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
yfz
ja idd
en ik heb een yfz
maar moet je hem dan voledig steken (voorbocht +demper)?
want ik had een eerst een volledige rino-uitlaat!en ik heb mijn demper stukgerede!
en ik heb een yfz
maar moet je hem dan voledig steken (voorbocht +demper)?
want ik had een eerst een volledige rino-uitlaat!en ik heb mijn demper stukgerede!
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
-
- Quadracer
heb toch andere dingen horen vertellen , de bocht maakt bij 4 takt ni echt bepaald veel uit een demper maakt het meeste uit ,..
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
?
Vincenzo schreef:zijn andere die nog een pak beter zijn in deze prijsklasse hoor
zoals?
prijs
hoeveel kost zo'n VLS uitlaat dan?Frank MB schreef:als je een goede voorbocht hebt maakt dat veel verschil uit. Ik zou als ik zou was voor de leovince gaan. Ze maken zeer goede uitlaten. Andere optie is misschien een VLS uitlaat, deze hebben ook enorm veel pk.
Re: prijs
Daarvoor moet je bij speedyke80 zijn die heeft er een onder zijn yfz, maar ik dacht dat het een 450 euro kost. En dan heb je een van het best presterende systeem voor een yfz. Beter als White Brothers.matts schreef:hoeveel kost zo'n VLS uitlaat dan?Frank MB schreef:als je een goede voorbocht hebt maakt dat veel verschil uit. Ik zou als ik zou was voor de leovince gaan. Ze maken zeer goede uitlaten. Andere optie is misschien een VLS uitlaat, deze hebben ook enorm veel pk.