Hoeveel PK heeft nu een Raptor 660 en een 700?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

wally schreef:dus als ze overdrijven gaat ie ook niet 140. (dus wel met een gps, zelf ondervonden). En in 4,6 red ie ook wel...
jij blijft volhouden hé dat hij het doet in 4,6 sec.. :D
als je het bewezen hebt met de gps.. ja dan euch zal da wel zo zijn zeker... :lol:
met welke banden? cross of road?

greetzzz
conan
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Steffen schreef:Fun hebben we wel he Yahmmy, wanneer gaan we nog es gaan toeren? 8) alsek nog es tijd heb, dan gaan we es echt off road he :twisted:

greetz
hey,

"eens echt offroad gaan" :lol: :lol: :lol:
kmaak mij al zorgen :D
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

yahmmy the one schreef:
wally schreef:dus als ze overdrijven gaat ie ook niet 140. (dus wel met een gps, zelf ondervonden). En in 4,6 red ie ook wel...
als je het bewezen hebt met de gps.. ja dan euch zal da wel zo zijn zeker... :lol:

greetzzz
conan
140 op standaard cross banden. Ik heb een pda telefoon met tom tom, en bluetooth gps. meenemen en gasgeven. 138 km/u op de gps. Ik hen een ktm SM en de raptor is sneller dan mijn ktm.
hmmmmmm. eat me..
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

wally schreef:
yahmmy the one schreef:

greetzzz
conan
140 op standaard cross banden. Ik heb een pda telefoon met tom tom, en bluetooth gps. meenemen en gasgeven. 138 km/u op de gps. Ik hen een ktm SM en de raptor is sneller dan mijn ktm.
dan heb je het zowel bewezen! :D
tof om weten!
Plaats reactie