Hoe zit het met onverwachte wheelies, als je bijv. uit een bocht komt. Ik heb gehoord dat dat bij sommigen het geval is.
Ik heb er eigenlijk geen last van. Als je erom vraagt krijg je hem.
bv: wanneer je in 1ste of 2de een weg opdraait en je geeft ferm gas mag je natuurlijk verwachten dat hij ongeveer rechtdoor schiet, vooral als je er met twee opzit.
Dat moet toch ook zo zijn denk ik met jouw cannondale.?
In hoeveelste versnelling kun je je quad nog op z'n achterwielen krijgen?
(ik bedoel dan helemaal omhoog)
dat ik het nog allemaal niet getest heb... ben gister over de kop gegaan, zal je een keer laten weten hoeveelste, normaal nog in 5de als ik andere mag geloven...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
vind het spijtig voor je
als ik dat zou tegenkomen, ben ik in staat om direct andere plastiek te kopen. Maarja, als je dan denkt aan de prijs daarvan, verander je wel van gedacht....
Bij mij lukt het in 4de maximum
mss wanneer ik meer moest wegen dat het zo lukken in 5de
Mijn quad maakt geen onverwachte wheelies, als je pin gas geeft gaan de banden niet omhoog. Maar als je er om vraagt komen ze netjes omhoog.
In de 3e kan ik nog een wheelie poppen. Maar in de 4e heb ik nog niet geprobeert.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
de standaard uitlaat van de Z zit rond de 92dB.
de yoshi is volgens de dirthwheelsmetingen een heel stukje luider, maar toch nog 1 van de stilsten vergeleken met andere uitlaten. Volgens het filmpje dat ik gezien heb van de Z met yoshi en de Z zonder yoshi is die laatste een heel stukje stiller.
Wat wel tof is dat hij kan meten in hoeveel seconden je optrekt van 0 tot 100 km/h.
Hij staat momenteel op 8.8sec.
Wat ik me wel afvraag is hoe nauwkeurig dit ingesteld is op snelheid. Een paar weken geleden reed ik naast een grizzly. Hij reed perfect 100 km/h volgens z'n kilometerteller (digitaal)
En ik zat aan 93km/h.
De snelheid op vlakke weg zonder wind is 110-112km/h; heb een paar keer 116 gereden met wind achter (dan zat ie juist tegen de toerentalbegrenzer); Ik heb wel direct daarna terug vertraagd want met 4takt een heel eind constant op hoge toeren rijden kan niet zo goed zijn.
Moest de kilometerteller correct gaan van de grizzly zou ik dan 116 + een stuk of 7 erbij = +/- 123 gereden hebben, wat denk ik niet kan voor een stock z400/kfx400.
Ook heb ik achter m'n vader (met wagen) gereden. Ik had m'n kleinere broer mee op de quad. Met wat naar beneden te liggen voor de wind haalde ik 113km/h en de afstand bleef constant tss ik en de wagen.
Daarna vroeg ik hoeveel hij gereden had en hij zei ook iets van 120 km/h.
Auto's hebben in dat bereik wel een positieve afwijking, wat al vlug tot 10km/h kan oplopen.
Tenzij je bv. 16" velgen legt en de totale diameter groter is dan origineel.
Je kan beter met een GPS testen.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe