MAXIMUM AVATAR GROOTTE
-
- Quadrider
ik heb ook een ber. gekregen van ivoman dat mijn avator ook te groot zou zijn... echt niet.... mijne is zelfs kleiner dan dieje van No Limit YFZ...
en nu hebben ze het er hellemaal afgehaald zie ik... zomaar... ging alleen toch maar als je "tegendraads deed" ??? zet men laptop op en weg is mijn afbeelding...
Heb het nagezien en is "te groot" maar als ik ze verklein naar 140 b en 100 l dan schiet er niks vanover....
en nu hebben ze het er hellemaal afgehaald zie ik... zomaar... ging alleen toch maar als je "tegendraads deed" ??? zet men laptop op en weg is mijn afbeelding...
Heb het nagezien en is "te groot" maar als ik ze verklein naar 140 b en 100 l dan schiet er niks vanover....
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Regels zijn er om aan te houden. Worden ze overtreden... helemaal niet erg ...als je je maar corrigeerd.
En No Limit's avatar is niet te groot. Ik weet niet waar je 't haalt.
(rechtermuisklik > eigenschappen op No Limit's foto)
139 pixels breed
100 pixels hoog
(bijna) de maximum grootte dus
Van mijn part mogen avatars groter. Maar er zijn nu eenmaal regels!
De hoogte nog varieëren, vind ik. (Zie, daar ga ik al in overtreding)
De lengte -> niet wijder dan 140.
Waarom?
Het vakje met je gegevens en avatar wordt anders te wijd en schuift zo de pagina als maar naar rechts toe op.
Daar zal men het mee moeten doen.
PS: Zie je dat je avatar te groot is, pm me en ik pas die aan voor je.
En No Limit's avatar is niet te groot. Ik weet niet waar je 't haalt.
(rechtermuisklik > eigenschappen op No Limit's foto)
139 pixels breed
100 pixels hoog
(bijna) de maximum grootte dus
Van mijn part mogen avatars groter. Maar er zijn nu eenmaal regels!
De hoogte nog varieëren, vind ik. (Zie, daar ga ik al in overtreding)
De lengte -> niet wijder dan 140.
Waarom?
Het vakje met je gegevens en avatar wordt anders te wijd en schuift zo de pagina als maar naar rechts toe op.
Daar zal men het mee moeten doen.
PS: Zie je dat je avatar te groot is, pm me en ik pas die aan voor je.
En nu volg ik ff niet meer. Wat is er te groot aan zijn avatar? Ik heb hem 120 x 120 gemaakt, dit valt toch mee?
Edit - Hmm, die avatar die je daar gepost hebt, van wie is die?
Edit 2 - Ah, nu zie ik het, dat was zijn oude avatar. Op zijn nieuwe staan nerfbars (duurde wel lang voor ik het doorhad )
Edit - Hmm, die avatar die je daar gepost hebt, van wie is die?
Edit 2 - Ah, nu zie ik het, dat was zijn oude avatar. Op zijn nieuwe staan nerfbars (duurde wel lang voor ik het doorhad )
Laatst gewijzigd door Alfredo op do 19 jan, 2006 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
der zullen altijd "miereneukers" zijn, meestal zijn dit de grootste NERDS die er zijn, maar zolang dat je niet een afbeelding van laat ons zeggen over de 200pixels hebt ist goed éh, as de pagina nog maar fatsoenlijk leesbaar is.coragjo schreef:man man man man "quadforum" heet dit dan
Maar ff komen leuteren over ochote giere die 2pixeltjes die te veel zijn... amai men sjokkedeize dan ze.
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
der zijn regels en die moeten na geleeft worden en da telt op de baan ook als je niet aan de regels houd krijg je een boete dus waarom die nen zever en de maten zijn 140x100 pix dus daar binnen blijven
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html