koude handen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Wij hebben onlangs met de club een rit meegereden met 't leger, en hebben op een bepaald moment 100 meters lastig parket mogen doorploeteren, dat was trekken en sleuren onder een regen van modder. Met crosshandschoenen aan, terwijl het vries, kletsenat dus, doorrijden daarna ...da voelden we wel. De vingertoppen vrozen eraf!
Dus in de winter... nie aan te raden. En met ski-handschoenen of dergelijk, geeft men moeilijker gas en gaat 't embrayeren moeilijker.
Enkele onder ons (club) gaan dan ook die ATV Logic wanten en Enduro Engineering handvatverwarmingsmatjes aanschaffen ...voor in de winter
Dus in de winter... nie aan te raden. En met ski-handschoenen of dergelijk, geeft men moeilijker gas en gaat 't embrayeren moeilijker.
Enkele onder ons (club) gaan dan ook die ATV Logic wanten en Enduro Engineering handvatverwarmingsmatjes aanschaffen ...voor in de winter
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Voor natte ritten heb ik zeer goede ervaring met neopreen handschoenen van Acerbis of Sinisalo. Zelfs als ze nat zijn houden ze handen warm, net zoals duikpak.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ik krijg ook koud in men mond (door dat gat vanvoor in de helm), is daar ook iets voor ?
http://www.azoe.be" onclick="window.open(this.href);return false; - Sound & Light
Wel ik heb zoiets rond mijn hals doe en het is lang genoeg om tot over mn neus te doen. Het is dun maar super goed
Ik weet just de naa niet meer
Ik weet just de naa niet meer
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Easy Quadrider
wel ja zoiets heb ik ook en het is zeer dun (bij mij) houd wint tegen.
Heb het gekregen van bij Schiettecatte
Heb het gekregen van bij Schiettecatte
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Kheb da ook, das lekker handig en warm!!technoflex schreef:Buff noemt dat, is een bandana, muts en sjaal, ge kunt er zelfs u haar mee kammen
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
Ik draag gewoon een bivak muts
heb je ook 2 voordelen bij
kan ze gewoon dragen om mee te gaan crossen en je kan er nog een bank mee overvallen om u nen Raptor 700 mee te kopen bijvoorbeeld hé
heb je ook 2 voordelen bij
kan ze gewoon dragen om mee te gaan crossen en je kan er nog een bank mee overvallen om u nen Raptor 700 mee te kopen bijvoorbeeld hé
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
op het autosalon heb k verwarmde handschoenen zien liggen, ze hadden ook verwarmde vesten, broeken, sokken. kijk eens op www.gerbing.nl
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Die waren te vochtdoorlaten voor t quadrijden. Voor de baan waren die ok.Matthieu schreef:op het autosalon heb k verwarmde handschoenen zien liggen, ze hadden ook verwarmde vesten, broeken, sokken. kijk eens op www.gerbing.nl
Denk dan aan goldwingritten en dergelijk.