rubberen darm voor carburateur... waar ???
rubberen darm voor carburateur... waar ???
Ik heb een scheurtje in de rubberen darm tss m'n carburator en m'n cilinderkop. Ik zou deze graag vervangen, maar ik heb geen standaard carburator op m'n Warrior, dus origineel van Yamaha zal niet passen.
De binnendiameter zou 50mm moeten zijn.
Ook de darm tss m'n carburator en luchtfilterbak zou ik willen vervangen, is niet 100% in orde, deze heeft aan de zijde van de carburator een diameter van 55mm.
Weet er iemand waar ik dit kan vinden ?
Ik heb al enkele shops afgebeld, maar niemand kan me rechtstreeks helpen...
De binnendiameter zou 50mm moeten zijn.
Ook de darm tss m'n carburator en luchtfilterbak zou ik willen vervangen, is niet 100% in orde, deze heeft aan de zijde van de carburator een diameter van 55mm.
Weet er iemand waar ik dit kan vinden ?
Ik heb al enkele shops afgebeld, maar niemand kan me rechtstreeks helpen...
lol, ik ga echt niet m'n hele quad in losse stukken verkopen omdat er 1 stom rubberen darmpje ontbreektBLUE BUCK schreef:Je kunt misschien de rest verder verkopen op het forum.
Maar die met metalen draad in zoals Vyrena zegt heb ik wel ergens zien liggen, 'k zal daar maandag eens langsgaan.
Straks ga ik alleszins proberen met die waterdarm, staat anders al 3 weken stil en m'n geduld geraakt op
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ik hebt dat ligge zo moelijk te vinde is da toch nie 
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Werkt ge misschien voor JumpingJet ? (staat in uw sig.)Banshee-Boy schreef:ik hebt dat ligge zo moelijk te vinde is da toch nie
Had daar thans in de week op gebeld...
Bij groothandelaars heb ik het gevonden, maar zoals ik zei per meter, en veel te duur voor wat het uiteindelijk moet zijn, ben dan bijna 100 euro kwijt.
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
geef mijn de maten is op hoe lang het moet zijn en wat typ en welke diemeter
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
dat is ene die nie even dik is aan de 2 kante 
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be