das get andersJohnBeton schreef:Ja die carburator is aan 2 kanten verschillend van maat
rubberen darm voor carburateur... waar ???
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
met ijzerdraad of nylondraad
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
maakt mij eigenlijk niet uit, ik ken er zelf ook niet zoveel van.
Misschien is met nylon iets soepeler en makkelijker om aan te sluiten ?
De vorige eigenaar had hem volledig f*cked-up aangesloten met een rubberen dop van een fourse van een cross-moto.
De darm naar de luchtfilter had hij er achterste voren opgezet zonder vast te klemmen (een opening van 7 cm op een aansluiting van 5.5cm
) Geen wonder dat m'n carburateur direct vuil was 
Misschien is met nylon iets soepeler en makkelijker om aan te sluiten ?
De vorige eigenaar had hem volledig f*cked-up aangesloten met een rubberen dop van een fourse van een cross-moto.
De darm naar de luchtfilter had hij er achterste voren opgezet zonder vast te klemmen (een opening van 7 cm op een aansluiting van 5.5cm
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
denk wel dat ik dat hebt ligge maandag middag weet je het
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
je hebt pm
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Heb van banshee-boy de juiste darmen gekregen (waarvoor dank
).
Aan de kant van m'n carburator is de aansluiting echter een milimeter of 2 kleiner dan aan het spruitstuk.
Ik kan dat met de klem wel aanspannen, maar wil zeker zijn dat hij geen valse lucht kan trekken.
Ik was aan het denken van dat te dichten met een soort rubberstrip in een laagje rond het mondstuk van de carburator te draaien.
Iemand nog enige tips ? (het materiaal moet best wel tegen warmte kunnen van de motor)
Aan de kant van m'n carburator is de aansluiting echter een milimeter of 2 kleiner dan aan het spruitstuk.
Ik kan dat met de klem wel aanspannen, maar wil zeker zijn dat hij geen valse lucht kan trekken.
Ik was aan het denken van dat te dichten met een soort rubberstrip in een laagje rond het mondstuk van de carburator te draaien.
Iemand nog enige tips ? (het materiaal moet best wel tegen warmte kunnen van de motor)