okè zou dat mooi zijn kader zwart bij blauw of heel donker grijsSg6 schreef:zwart in photoshop is heel moeilijk aangezien het totaal niet lijkt op real life zwart.Banshee-Boy schreef:wie kan mijn de kader eens zwart maken in fotoschop alvast bedankt
kader
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ben vandaag ergens geweest en daar stond een quad blauw platsiek arme blauw achterbrug blauw en kader geel dat vondt ik gewoon prachtig waar ik het eerst nie voor te vinde was wat denk jullie ervan
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
khad u toch gezegt dat geel en blauw goed samen gaanBanshee-Boy schreef:ben vandaag ergens geweest en daar stond een quad blauw platsiek arme blauw achterbrug blauw en kader geel dat vondt ik gewoon prachtig waar ik het eerst nie voor te vinde was wat denk jullie ervan
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
maja pa had mijn overhaalt van da nei te pakke en ja nu heb ik het gezienBlasterke200 schreef:khad u toch gezegt dat geel en blauw goed samen gaanBanshee-Boy schreef:ben vandaag ergens geweest en daar stond een quad blauw platsiek arme blauw achterbrug blauw en kader geel dat vondt ik gewoon prachtig waar ik het eerst nie voor te vinde was wat denk jullie ervan
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Natuurlijk gaat dat goed samen, dat zijn de kleuren van STVVBlasterke200 schreef:khad u toch gezegt dat geel en blauw goed samen gaanBanshee-Boy schreef:ben vandaag ergens geweest en daar stond een quad blauw platsiek arme blauw achterbrug blauw en kader geel dat vondt ik gewoon prachtig waar ik het eerst nie voor te vinde was wat denk jullie ervan
-
Blaster-boy
- Quadracer

met geel of oranje kader lijkt mij wel knap
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
welke stikerset zouden juliie pakke bij een gele kader en blauw kappe en arme
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
nee ik heb een echt gezien en het is gewoon vet nu nog alleen een stikerset en zadel overtrekRalph schreef:Geel frame met blauwe kappen? Hmmm.... Heb je een voorbeeld van die combinatie?
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
blaster200
- Quadrider