waterkoeling dient alleen maar om je motor te koelen, als hij niet genoeg gekoelt word door de lucht. uw blaster zal er nie harder door gaan. de nieuwe motoren produceren teveel warmte en daarom hebben ze waterkoeling. dus het zou zonde zijn van je geld daaraan uittegeven..
Dan wordt het eens tijd dat je hem goed afsteld, dat heeft niks met de koeling te maken. Als je heel hevig gaat tunen dan kan je overwegen om er koelvinnen op te zetten, maar met enkel een uitlaat, een luchtfilter en misschien poorting heeft dit geen nut.
Als de koelvinnen vol zitten met bagger dan koelt het inderdaad niet, je moet natuurlijk wel opletten...maar als je een warmloper krijgt met een 'schone' motor dan ligt het aan de afstelling.
ja natuurlijk weet ik dat je je cilinder schoon moet houden maar als je een middag crosst en het is wa nat dan ga je nie elk half uur naar huis om je cilinder ff af te spuiten he
ik kwam er pas achter dat ik een warmloper had gehad toen er een nieuwe zuiger in kwam (na 2.5 jaar oftewel te lang mee rondgereden). Maar ff iets anderss wie weet wat een mooie bumper is op een blaster?
Het is daarom dat ze op crossmotos watergekoeld nemen, omdat ze tijdens een cross niet hun koelvinnen kunnen gaan proper maken! das eiglijk de enige reden
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
TIP: sloop je blok eruit koop een complete crossmotor leg dat lc blok erin en bouw de radiateurs erop laat een uitlaat maken en gas erop.
k zou dan voor een 250cc gaan dan is ie lekker snel