Alarm kinder quad
Alarm kinder quad
Hallo,
ik ben in het bezit van een kinderquad 70 cc ( chinese import ) en heb een probleem met mijn alarm. Ik zou graag het alarm afkoppelen. Welke kleuren op de 9 polige stekker moet ik doorverbinden om het alarm definitief uit te schakelen?
De kleuren zijn :
geel-roze-grijs
geel-blauw-rood
oranje- -zwart
Groetjes,
Johnny.
ik ben in het bezit van een kinderquad 70 cc ( chinese import ) en heb een probleem met mijn alarm. Ik zou graag het alarm afkoppelen. Welke kleuren op de 9 polige stekker moet ik doorverbinden om het alarm definitief uit te schakelen?
De kleuren zijn :
geel-roze-grijs
geel-blauw-rood
oranje- -zwart
Groetjes,
Johnny.
bedoel waarom, en voorwat is dat alarm als ik dat mag vragenZJORS schreef:staat daar een alarm op???????
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
waarvoor gebruiken mensen een alarm??ZJORS schreef:bedoel waarom, en voorwat is dat alarm als ik dat mag vragenZJORS schreef:staat daar een alarm op???????
De Van Dale Woordenboek zegt:
alarm (het ~, ~en)
1 waarschuwing tegen direct gevaar => alarmsignaal
2 alarminstallatie
zo, ik ben blij dat ik kon helpen
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
ik moet wel het merk weten of op zijn minst weten over welke Q t gaat 
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Sommige van die kinderquads hebben een afstandsbediening om (van op afstand) de quad uit te schakelen(een soort ingebouwde killswitch in de quad) wanneer bv. de kids in een gevaarlijke situatie geraken.Nu, de bijgeleverde afstandsbediening lijkt in sommige gevallen erg veel op een bediening van een autoalarm.Zou mischien onze vriend Johnny dat niet willen bedoelen?En nu zijn er zekers vele zogezegde ervaren
mechaniekers onder ons die nog nooit gehoord hebben van deze uitrusting,awel ge hebt weeral iets bijgeleerd
.
Enjoy your ride...
Hallo,
Dit alarm dient om de motor in- en uit te schakelen, en hij functioneerd ook als echt alarm. Daar hij nu niet meer werkt is het onmogelijk om nog iets uit te meten.
Er staat totaal niets vermeld van merk of herkomst, niet op het alarm en niet op de printplaat.
De gebruikte kleuren en stekkerverbindingen worden op elke chinese import quad ( kinder quad ) gebruikt . Hopelijk kan mij hier een technische knobbel helpen.
Groetjes,
Johnny.
Dit alarm dient om de motor in- en uit te schakelen, en hij functioneerd ook als echt alarm. Daar hij nu niet meer werkt is het onmogelijk om nog iets uit te meten.
Er staat totaal niets vermeld van merk of herkomst, niet op het alarm en niet op de printplaat.
De gebruikte kleuren en stekkerverbindingen worden op elke chinese import quad ( kinder quad ) gebruikt . Hopelijk kan mij hier een technische knobbel helpen.
Groetjes,
Johnny.
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
de SMC mini heeft dergelijk draadloos systeem...johnny410 schreef:Hallo,
De gebruikte kleuren en stekkerverbindingen worden op elke chinese import quad ( kinder quad ) gebruikt . Hopelijk kan mij hier een technische knobbel helpen.![]()
Groetjes,
Johnny.
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -