blauwerook linkeruitlaat banshee
blauwerook linkeruitlaat banshee
ik ben van middag met mijn banshee weze knallen maar werd in eens warm ik koelvloeistof controle genoeg in de radiateur mischien slang dubbel koppaking kapot of de olie kering aan de linkerkand van het blok
wie o wie heeft het ook wel eens ge had ik hoor jullie
foto volgen nog groeten banshee rijder
wie o wie heeft het ook wel eens ge had ik hoor jullie
foto volgen nog groeten banshee rijder
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
Re: blauwerook linkeruitlaat banshee
als je leert schrijven wil ik je gerust helpen hoor,maar begrijp er geen moer van. (met nadruk op de , en de .)slootkoei schreef:ik ben van middag met mijn banshee weze knallen maar werd in eens warm ik koelvloeistof controle genoeg in de radiateur mischien slang dubbel koppaking kapot of de olie kering aan de linkerkand van het blok
wie o wie heeft het ook wel eens ge had ik hoor jullie
foto volgen nog groeten banshee rijder
Re: blauwerook linkeruitlaat banshee
evem een vertaling :Robby schreef:als je leert schrijven wil ik je gerust helpen hoor,maar begrijp er geen moer van. (met nadruk op de , en de .)slootkoei schreef:ik ben van middag met mijn banshee weze knallen maar werd in eens warm ik koelvloeistof controle genoeg in de radiateur mischien slang dubbel koppaking kapot of de olie kering aan de linkerkand van het blok
wie o wie heeft het ook wel eens ge had ik hoor jullie
foto volgen nog groeten banshee rijder
ik ben vandaag met mijn banshee wezen rijden, maar hij werd in eens warm. ik koelvloeistof controleren, zat genoeg in. mischien radiateur slang dubbel, kop pakking kapot, olie keering aan de linker kant van het blok.
wie o wie heeft het ook we eens gehad .
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
als je koppakking stuk is kan hij dampen,maar als je je dopsel van je radiator draait dan zouden er luchtbelletjes naar boven moeten komen (terwijl hij draait,pas wel op,zorg dat hij koud staat)
door het rillen kan ook je jetting veranderd zijn of sproeier die wat los zit. wat die stukke keerring betreft,verander je olie eens,ga dan rijden en chek dan de kleur van je olie,ziet die zwart dan weet je genoeg.
door het rillen kan ook je jetting veranderd zijn of sproeier die wat los zit. wat die stukke keerring betreft,verander je olie eens,ga dan rijden en chek dan de kleur van je olie,ziet die zwart dan weet je genoeg.
zou je dit ander uit kunnen legge maar weet nie wat je er mee bedoeltRobby schreef:als je koppakking stuk is kan hij dampen,maar als je je dopsel van je radiator draait dan zouden er luchtbelletjes naar boven moeten komen (terwijl hij draait,pas wel op,zorg dat hij koud staat)
door het rillen kan ook je jetting veranderd zijn of sproeier die wat los zit. wat die stukke keerring betreft,verander je olie eens,ga dan rijden en chek dan de kleur van je olie,ziet die zwart dan weet je genoeg.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
peterrrrr schreef:zou je dit ander uit kunnen legge maar weet nie wat je er mee bedoeltRobby schreef:als je koppakking stuk is kan hij dampen,maar als je je dopsel van je radiator draait dan zouden er luchtbelletjes naar boven moeten komen (terwijl hij draait,pas wel op,zorg dat hij koud staat)
door het rillen kan ook je jetting veranderd zijn of sproeier die wat los zit. wat die stukke keerring betreft,verander je olie eens,ga dan rijden en chek dan de kleur van je olie,ziet die zwart dan weet je genoeg.
op je radiator staat toch een dopsel waar je je water mee controleert??? als je motor koud staat en je draait dat dopsel eraf en start de motor, door de druk die langs de koppakking in het koelwater komt,komen er belletjes omhoog in de radiator
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
op cross-quad-motor zonder reservoir is het de bedoeling dat je regelmatig het niveau van je koelwater chekt. ondaks de blauwe rook wordt er misschien een lekke koppakking verondersteld en dat kan je nazien door borrelend,belletjes in het koelwater van je radiator. beetje borrelen is normaal door de circulatie.peterrrrr schreef:dus dat moet je af en toe controleren ?
-
- Toeschouwer
- Berichten: 29
- Lid geworden op: do 08 dec, 2005 21:56
- Locatie: zuidscharwoude
- Contacteer:
witte rook is koelvloeistof maar blauwe duid op verbranding van olie.
ik wens je er maar sterkte mee en hoop dat het niet ernstig is voor je.
ik wens je er maar sterkte mee en hoop dat het niet ernstig is voor je.
als het niet past maken we het pas.
www.mopedstore.nl onderdele en reparatie van motoren en bromfietsen
www.mopedstore.nl onderdele en reparatie van motoren en bromfietsen