Hanzie schreef:hij breekt niets af, hij vertelt gewoon wat wij hebben gemerkt bij reiger vering. dat had niks met afstelling te maken. als jij de compressie dicht draait en je kunt de vering nog tot op de grond duwen en er verandert bijna niets/weinig... dan klopt er toch iets niet als ze dan zogezegd om gewicht en a-aren zijn gemaakt.
Als ik spreek over afstelling spreek ik over valving, niet over regeling. Reiger maakt alle vering gelijk, niet op gewicht, daar zit het probleem.
ja maar als ik geld neer tel voor een set reiger, zogezegd op maat dan moeten deze ook op maat zijn en werken zals het moet want ik ga naderhand geen geld meer bijleggen om ze juist te laten valven...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
als ik de comp van mijn reigers indraai, dan kijg je ze bijna niet meer ingeduwd, en als ik de comp helemaal uitdraai, dan is het precies of je op een springbal duwt. Regeling genoeg, mijn ophangingsgeometrie zal imho al veel moeten veranderen eer ik de dempers zal laten revalven.
nee mss niet, maar wat wel kan is dat hij schokdempers bestelt met andere valving en wat nog allemaal. Het lijkt eigenaardig, maar het wil niet zeggen dat het niet kan natuurlijk.
bansheefreak schreef:als zijn vering zo slecht zou zijn zou hij er ook niet zo hard overheen gaan
Hij kan gewoon heel goed rijden, een goede rijder kan ook goed met een wat mindere motor omgaan. Maar ik neem aan dat de schokkers van joe wel goed zijn.
Ja dat is wel zo, maar heel veel rijders uit m`n klasse hebben schokkers bij hem vandaan, en die hoor ik niet klagen. En hoe Joe rijd staat los van de zaak die ze hebben vind ik.