aankoop yamaha raptor 350cc
aankoop yamaha raptor 350cc
Hey,
Sinds korte tijd ben ik achter een tweedehandsquad aan het zoeken. Hierbij is mijn oog gevallen op een raptor 350. Nu weet ik er eentje te koop staan maar toen ik achter de vraagprijs vroeg zei hij: wat wilt u geven?
Nu ik heb totaal geen idee van kostprijs, daarom had ik graag julie mening gehoord!
Ik heb volgende gegevens doorgekregen:
Bouwjaar 2004
nurfbaars
volledige SP uitlaat
spoorverbreders van 6,4 cm
homologatiekit van € 500
achteruit
weinig mee gereden ( nu of dit ook werkelijk zo is weet ik natuurlijk niet...)
foto's heb ik ook maar zoals ik dus al zei ben ik pas op zoek en pas op dit forum terrecht gekomen, waardoor ik nog niet juist weet hoe ik deze erbij kan zetten. Indien jullie ze willen kan ik ze wel doormailen.
bedankt!
Jorgen
Sinds korte tijd ben ik achter een tweedehandsquad aan het zoeken. Hierbij is mijn oog gevallen op een raptor 350. Nu weet ik er eentje te koop staan maar toen ik achter de vraagprijs vroeg zei hij: wat wilt u geven?
Nu ik heb totaal geen idee van kostprijs, daarom had ik graag julie mening gehoord!
Ik heb volgende gegevens doorgekregen:
Bouwjaar 2004
nurfbaars
volledige SP uitlaat
spoorverbreders van 6,4 cm
homologatiekit van € 500
achteruit
weinig mee gereden ( nu of dit ook werkelijk zo is weet ik natuurlijk niet...)
foto's heb ik ook maar zoals ik dus al zei ben ik pas op zoek en pas op dit forum terrecht gekomen, waardoor ik nog niet juist weet hoe ik deze erbij kan zetten. Indien jullie ze willen kan ik ze wel doormailen.
bedankt!
Jorgen
-
- Quad Master
- Contacteer:
stuur de foto's maar naar quadblast@hotmail.com
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
ik zou ten eerste als je echt geïntereseerd bent eens gaan kijken. zoals blue buck zegt, Moet je naar het chasis kijken. Want als het chasis scheef staat of ergens geplooid dan zal je veel kosten hebben. Ten twede moet je eens luisteren naar de motor als hij normaal draaid en zo. Ik denk dat hij nog iets van 4000€ waard is
Grtz
Sébastien
Grtz
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Mja dit is dus de moeilijkheid he. Mss ken je iemand die er wel iets van weet??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
hier heb je een paar gode tips voor bij een aankoop.