olie banshee
-
- Quadracer
ik heb pultoline vol syntetisch , k meng 1l olie op 40l benzin
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
-
- Quadrunner
Re: olie banshee
ik heb hem 2 weken geleden nog zien staan bij V/D HamBansheeBob schreef:ja ik krijg mijn banshee volgende week weer terug want de motor was in elkaar gelopen maar ik wou nu even weten welke 2takt olie ik dan het beste kan gebruiken synthetische of niet synthetische en ook wat ik het best voor versnellingsbak olie ik kan gebruiken
alvast bedankt
en die zij dat hij verkocht moest worden
-
- Quadrunner
Bepaalde merken maken atf olie wat ook in de versnellingsbak kan van een 2 takt. Hierbij heb je geen last van een slippende koppeling, tenminste dat is mijn mening. En mijn bak blijft ook heel netjes.wally schreef:atf olie in een versnellings bak???? atf is toch alleen voor automaten met constant mesh? doe je toch niet in een bak met walsen en vorken? Of ik heb het helemaal bij het verkeerde eind...