Predator 500 TROY LEE
-
- Quadracer
Raptor 700 is zeker niet sneller dan een predator. Wel in topsnelheid, maar niet in optrekken. En op een circuit is een predator zeker vlugger. Heeft veel betere vering. Hij is wel veel harder om mee te rijden, en denk dat een raptor wel wat comfortabeler is. De troy lee zit wel met een andere versnellingsbak dan een normale predator. Schakelt zeer kort. Je moet gewoon goed nadenken waarvoor je hem wil gebruiken, en dan een keuze maken. Raptor 700 is zeer goede quad voor ieder terrein, en een predator is iets meer circuit gericht.
-
- Quadfanaat
Niet om het 1 of ander, maar ik heb met beide gereden en mijn keuze is op de 700 gevallen door comfort en koppel.Naar mijn ondervindingen is de 700 krachtiger.
Raptor 700R met de volgende mods.
-ITP C-series (black)
-3'' spacers
-HMF sportuitlaat
-Powercommander
-Gytr Highflow air-intake
-Trailtech stuur + teller.
-Yam. veerhoezen
-Gytr heelguards
-Armedillo bumper
-ITP C-series (black)
-3'' spacers
-HMF sportuitlaat
-Powercommander
-Gytr Highflow air-intake
-Trailtech stuur + teller.
-Yam. veerhoezen
-Gytr heelguards
-Armedillo bumper
kan ook aan de bestuurders liggen hewally schreef:ja heb ook met predator gereden en is onderin heel slap. Heb ook in ijmuiden een drag gedaan tegen een predator in hard zand, ca 250 meter, allebei standaard. Won met gemak. Heb het meerdere keren geprobeert en iedere keer was de predator langzamer.
misschien ben jij zo goed dat de bestuurders van de predator je niet konden bij houden
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton