Richtlijnen voor kenteken rappy 700
Richtlijnen voor kenteken rappy 700
Wie kan mij vertellen wat de richtlijnen zijn voor het kenteken zetten van een quad (in dit geval rappy 700). ik wil namelijk mijn quad op kenteken hebben maar ga hem zelf ombouwen met een vriend van me (tigerblade). Ik weet dat er gekeurde knipperlichten en verlichting op moet, ce-gekeurd. Een km teller en kentekenplaat verlichting willen ze ook, maar zijn er ook maten die aangehouden moeten worden? Velgen en banden moet even lenen van iemand of heb ze strx zelf wel.En weet iemand van jullie waar ik hem kan onderbrengen als ie gekeurd moet worden???
hmmmmmm. eat me..
-
yamahakodiak
- Quadracer

-
yamahakodiak
- Quadracer

-
Arnoud Rappy 700R
- Quadfanaat

Hoi Wally, ik heb het laten doen bij Speed Centre Molenaar te Zetten in Nederland. Hij Bouwt 'em eerst om (alleen het hoog nodige) dan idd naar Duitsland en weer terug, keuring RDW en daarna bouwt hij 'em weer terug of zoals jij wilt naar wens! Alles is mogelijk en hij heeft de nodige ervaring. Hopelijk heb je hier wat aan
Als je zijn gegevens wilt dan hoor ik het wel.
Raptor 700R met de volgende mods.
-ITP C-series (black)
-3'' spacers
-HMF sportuitlaat
-Powercommander
-Gytr Highflow air-intake
-Trailtech stuur + teller.
-Yam. veerhoezen
-Gytr heelguards
-Armedillo bumper
-ITP C-series (black)
-3'' spacers
-HMF sportuitlaat
-Powercommander
-Gytr Highflow air-intake
-Trailtech stuur + teller.
-Yam. veerhoezen
-Gytr heelguards
-Armedillo bumper
hee arnoud.Dankje wel voor je reactie.Ikheb al contact gehad met ronald van speed centre, en ben nog in gesprek met hem. Dankje wel en ik houd je op de hoogte.....Arnoud Rappy 700R schreef:Hoi Wally, ik heb het laten doen bij Speed Centre Molenaar te Zetten in Nederland. Hij Bouwt 'em eerst om (alleen het hoog nodige) dan idd naar Duitsland en weer terug, keuring RDW en daarna bouwt hij 'em weer terug of zoals jij wilt naar wens! Alles is mogelijk en hij heeft de nodige ervaring. Hopelijk heb je hier wat aanAls je zijn gegevens wilt dan hoor ik het wel.
hmmmmmm. eat me..
-
Arnoud Rappy 700R
- Quadfanaat