Reiger of Öhlins?
ander vering
geeft een andere vering echt zo veel verschil
als de standaard yfz vering?
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
Re: ander vering
is hier al gezegt geweest !matts schreef:geeft een andere vering echt zo veel verschil
dus... standaard YFZ vering is goed voor recratief gebruik
een geboren crosser die wedstrijden gaat rijden dan zijn ze niemer genoeg , een ohlins,technoflex,intrax is dan de betere oplossinge ook duurdere , wil je het goedkoper houden
WP,reiger,aragosta,enzovoort
grtzzzzz
-
- Quadrider
de stemming gaat wel een beetje gelijk op
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
-
- Quadrunner
- Contacteer:
wat hebt je gedaan om wps goed te krijgen mijn zijn al 100 keer ofzo weg geweest en volgens mijnnog niks ma heb nog nie kunne testeFrank MB schreef:Ik vind mijn wp's anders heel goed, en volgens mij zijn die ook aardig aan de prijs, ik kan het mis hebben.
En ohlins heeft verschillende types voor de quad. De duurdere zijn beter als de goedkopere dus moet je dure ohlins met goedkope reigers vergelijken?
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik heb ze via wil v/d laan, me oude heb ik laten revalven en nu heb ik andere, met meer instellingen, deze zijn nog beter, ik vind dat ze al redelijk het doen tegenover intrax, maar intrax rijdt nog even beter. Achter is bij mij nu intrax was eerst wp, maar nu ben ik gewoon een stuk stabieler en loopt rustiger over de knippen en schansen. Als was de achter wp ook zeker niet slecht.Banshee-Boy schreef:wat hebt je gedaan om wps goed te krijgen mijn zijn al 100 keer ofzo weg geweest en volgens mijnnog niks ma heb nog nie kunne testeFrank MB schreef:Ik vind mijn wp's anders heel goed, en volgens mij zijn die ook aardig aan de prijs, ik kan het mis hebben.
En ohlins heeft verschillende types voor de quad. De duurdere zijn beter als de goedkopere dus moet je dure ohlins met goedkope reigers vergelijken?
Dus ik zou de schokkers bij hk of wp binnendoen en zorgen dat ze goed gemaakt worden.
Weet er mss iemand sites waar je de prijzen kan vergelijken.
greetz
greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Heb met wp reiger en ohlins gereden, maar ohlins was toch het beste wat me is overkomen.
Wp was goede tweede en dan de reiger.
Alle drie op gewicht afgesteld.
Maar dit kun je niet echt vergelijken ligt aan de olie die gebruikt wordt en lengte veer, dit verschilt nogal van merk.
Dus als je in alle drie dezelfde olie en lengte veren gebruikt denk ik dat er weinig verschil optreedt.
Wp was goede tweede en dan de reiger.
Alle drie op gewicht afgesteld.
Maar dit kun je niet echt vergelijken ligt aan de olie die gebruikt wordt en lengte veer, dit verschilt nogal van merk.
Dus als je in alle drie dezelfde olie en lengte veren gebruikt denk ik dat er weinig verschil optreedt.
my sponsors for 2009
mogen hier niet genoemd worden
mogen hier niet genoemd worden