blaster
-
- Quadrider
als ik cross en er zijn hoge bulten (vind ik dan ) en ik kom neer dan klappen bijna altijd de voorveren helemaal in elkaar en af en toe ook achter. Ze moeten eigenlijk standaard al op een blaster yfz 450 veren of iets anders dat goed veert
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
-
- Quadrider
ja ik probeer ook naar achter te hangen en de doe ik ook maar als ik me veer strakker ga zetten en als ik dan over kleinere bulten spring dan stuiterd de wel weer erg. Mischien toch maar een keer andere voorveertjes
|^^^^^^^^^^^^| |
-
- Quadracer
k raad u dan proflex aan
k had net hetzelfde probleem als u , zijn er andere die dit ook vonde bij mijn quad , nu staat er proflex onder en is gewoon fantastisch rijden
k had net hetzelfde probleem als u , zijn er andere die dit ook vonde bij mijn quad , nu staat er proflex onder en is gewoon fantastisch rijden
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrider
-
- Quadrider
ik heb vroeger ook nog een blaster gehad, vinnig genoeg enzo maar als ik er mee ging rijden had ik altijd shrik dat ik hem over zen toere ging trekke, percies of hij kon dat niet aan... Jullie zulle dat ook wel vinden. Damee dak nu ne 4 takt gekocht heb, die moete zoveel moeite niet doen...
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrider