Je kan gewoon landen, maakt niet veel uit. Ik heb altijd wel ondervonden: hoe harder je gaat, hoe makkelijker het is. Maar het moet geen rechte afdaling van 5 meter zijn
dat hadt ik eerst bijna,, maar ik sprong van me quad af ik weet neit wat ik allemaal gebroke hat als ik hadt blijven zitten maarja nu hat ik alleen beetje last van me enkels en armen en me quad was niks kapot
uit ervaring zeg ik dat je altijd "accelererend" de schans moet nemen, doe je dit niet, dan zal door het gewicht v/d voorkant v/d quad voorover vallen en au zeggen
Veel mensen laten het gas voor de schans los, en gaan op de snelheid die ze dan hebben over de schans. Maar als je juist gas geeft op de schans totdat je in de lucht hangt heb je maximale controle over je quad.
Ik geef ongeveer halfgas en dan bij het op rijden van de helling geef ik volgas en duw ik de quad naar beneden heb da op de freestyle uk gezien en moet zeggen springt prettiger...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
peet107 schreef:Ik geef ongeveer halfgas en dan bij het op rijden van de helling geef ik volgas en duw ik de quad naar beneden heb da op de freestyle uk gezien en moet zeggen springt prettiger...