quadmagazine
-
- Quadrunner
- Contacteer:
das andy met zijn vrouw wss.bulcky schreef:Nu stonden ze als je via parking c binnen komt in de patio rechts .Een vrouw die moeilijk nederlands sprak en een man .Heb daar het boekje gekocht.
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Kweet het nie ken die mensen niet he maar de stand is daar want heb heel het salon eerst afgezochtbrutus32 schreef:das andy met zijn vrouw wss.bulcky schreef:Nu stonden ze als je via parking c binnen komt in de patio rechts .Een vrouw die moeilijk nederlands sprak en een man .Heb daar het boekje gekocht.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
En, eerste indrukken van nieuw nummer want heb het zelf nog niet ontvangen...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ben hem vandaag gaan kopen. Super verbetering. de vormgeving is echt beter en een mooi "extreme make over"
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
We staan inderdaad rechts in de inkomhal als je via de loopbrug van parking C binnenkomt, en er zijn er reeds veel van het forum op bezoek geweest. Sommige magazine's staan idd bij de motoren in hal 11 of 12 maar wij hadden wat meer plaats nodig...
Nog enkele dagen, en we zijn er vanaf...het begint lang te duren...
Maar het eerste weekend van februari gaan we een weekendje de Wolverine 450 testen in de Vogezen...en dat is iets om naar uit te kijken...
En Blue Buck, de peren zijn vant jaar goed gelukt hé. Ge mocht u wel nekeer officieel voorgesteld hebben...
Maar het eerste weekend van februari gaan we een weekendje de Wolverine 450 testen in de Vogezen...en dat is iets om naar uit te kijken...
En Blue Buck, de peren zijn vant jaar goed gelukt hé. Ge mocht u wel nekeer officieel voorgesteld hebben...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
@ IVOMAN
congratz met uw reportage in het magazine he! nu kan iedereen zien wat voor een mooie quad je hebt! kvind da echt iets leuks aan het boekje, dat er zo 2 uitgebouwde quads instonden! echt tof om te zien en te lezen.
greetz
congratz met uw reportage in het magazine he! nu kan iedereen zien wat voor een mooie quad je hebt! kvind da echt iets leuks aan het boekje, dat er zo 2 uitgebouwde quads instonden! echt tof om te zien en te lezen.
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
da boekje is weeral mooi gedaan toine steekt er veel tijd in hij doet het goed
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadrider
- Contacteer:
quadmagazine
mooi werk gemaakt van nummer 3
@ eramusclub, doe zo voort en bij de volgende quadcross ben ik er zeker weer bij
( ps - mooie sprong van mij op pagina 26 linkerkant , toen nog met z )
@ Ivoman mooie reportage
@ eramusclub, doe zo voort en bij de volgende quadcross ben ik er zeker weer bij
( ps - mooie sprong van mij op pagina 26 linkerkant , toen nog met z )
@ Ivoman mooie reportage
En dan een paar peren of oorvijgen krijgen zeker.KISH schreef:We staan inderdaad rechts in de inkomhal als je via de loopbrug van parking C binnenkomt, en er zijn er reeds veel van het forum op bezoek geweest. Sommige magazine's staan idd bij de motoren in hal 11 of 12 maar wij hadden wat meer plaats nodig...
Als ik u in Sint Truiden op de markt tegenkom zal ik wel eens roepen, want ik ken u natuurlijk wel.