Als je een Polaris Predator vergelijkt met een Raptor 660, DS 650 en KFX 700 weet ik dat de Predator standaard de beste vering heeft en de kleinste draaicirkel heeft. Hij heeft over het algemeen een beter zadel voor grote personen, maar als je eerder klein bent zou het niet optimaal zitten. Sinds model 2005 komt hij ook met een achteruit en beter zadel, waardoor je niet tegen je benzinetank schuift als je remt.
Verder heeft hij standaard stalen remleidingen, Douglas Aluminium polished rims en Maxxis RAZR banden. Hij is wel zwaarder dan de Raptor 660, dus dat is een nadeel op een parcours.
Aankoop quad mei 2006
Keuze quad ?
Ik heb toen ook een keuze moeten maken.
Heb toch gekozen voor de Kawasaki KFX700.
Meer info zal je hier vinden :
KFX 700
Veel succes,
Heb toch gekozen voor de Kawasaki KFX700.
Meer info zal je hier vinden :
KFX 700
Veel succes,
Make my day !
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Ik ken alle 3 de quads niet qua comfort/prestatie's.
Ik weet wel dat ik in April mijn Raptor 700R ga halen. Het intereseerd me niet veel of een kawa beter is, die zijn gewoon een stuk lomper (qua zicht) en vind die ook niet mooi. De raptor is gewoon een streling voor het oog, en de 700 schijnt ook nog wel vinnig te zijn. De 660 zou er niks meer tegen zijn.
Btw, het geen 700 echte cc's, maar 670 of 680 dacht ik (tis zoiets).
Raptor als ge het mij vraagt, no doubt about that..
Ik weet wel dat ik in April mijn Raptor 700R ga halen. Het intereseerd me niet veel of een kawa beter is, die zijn gewoon een stuk lomper (qua zicht) en vind die ook niet mooi. De raptor is gewoon een streling voor het oog, en de 700 schijnt ook nog wel vinnig te zijn. De 660 zou er niks meer tegen zijn.
Btw, het geen 700 echte cc's, maar 670 of 680 dacht ik (tis zoiets).
Raptor als ge het mij vraagt, no doubt about that..
De Polaris heeft waarschijnlijk minder power dan de Raptor700 en de KFX700, maar wel wat betere handling.
De KFX is de zwaarste van het groepje, wel 2cilinder en automaat.
In mijn lijstje staat de Raptor boven, dan de Polaris en dan de KFX.
De automatische transmissie en het gewicht bevallen mij niet zo, maar voor andere mensen kan dit juist een pre zijn.
De KFX is de zwaarste van het groepje, wel 2cilinder en automaat.
In mijn lijstje staat de Raptor boven, dan de Polaris en dan de KFX.
De automatische transmissie en het gewicht bevallen mij niet zo, maar voor andere mensen kan dit juist een pre zijn.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Het hoge gewicht zal hem nooit echt geschikt maken voor crossparcours, waarmee ik niet wil zeggen dat het helemaal niet ermee kan.David, kfx 700 schreef:
enkel minder geschikt op het crossparcour maar met rijervaring en beetje tuning is dat zo opgelost
Maar de crossquads zoals de YFZ en TRX zal je toch voor moeten laten gaan.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"