Steffen$ schreef:
als ze dit op het zicht willen zien, dan gaan ze toch al goed moeten kijken (een 70cc is ietsje groter dan een 50cc) ...
Zo goed moet je niet kijken, de cilinder-inhoud staat er normaal gezien altijd onderaan opgeschreven...
dan moeten ze er zich al onder leggen. kwil maar zeggen, toen ik een 50 cc en een 70 cc in mijn handen had, dan zie je wel het verschil in grote, maar zoooooooveel groter is het niet he. als ze het willen zien dan zullen ze het zien! das waar
Als ze je snelheid meten en natrekken op hun teller komen ze eruit dat je zo wie zo te hard gereden hebt waarvoor je een boete krijgt. Ik neem aan dat je niet 40 gaat rijden als de quad bv 70 kan.
Nee maar op een weg waar je 40 mag ga ik ook niet 70 rijden , ik houd met dan wel een beetje aan het verkeer he
Trouwens zou een 70cc een bietje door harde bos paden kunnen crossen of door een weilandje ?, omdat deze quad topsnelheid heeft van 75km/uur en deze quad heeft zelfs boven de 80km/uur gehaald ?
ze gaan misschien bij een gewone controle niet je cilinder inspecteren, maar 't is gewoon in geval je iets aan de hand krijgt met gewonden, dan ben jij de sigaar.
En geloof me verzekeringen doen alles om niet te moeten betalen, dus cilinderke controleren zullen ze graag even doen.
Mijn ervaring met verzekeringen (gaat niet om quad, auto, of andere voertuigen) is dat de verzekering heel makkelijk uitbetaald.
Ik had eens waterschade in mijn kast en mijn kleren waren hier door beschimmeld geraakt. Ik had voor 350 euro schade. Mijn moeder heeft de verzekering opgebeld en heeft het gemeld. En als ze het niet geloofden dan mochten ze wel komen kijken.
Hun antwoord was: Mevrouw, we sturen heus niemand langs om 350 euro schade.
Wanneer je een ongeluk hebt gehad en volhoud dat je last van je rug hebt krijg je (als je het krijgt) na 2 paar pas uitbetaald. Dus ik weet niet wat voor verzekeringsmaatschappij jij hebt, daar kom ik ook bij
Er is nogal een verschil tussen 350 euro uitbetalen of een half miljoen uitbetalen omdat je iemand omver gereden hebt met de quad...
Mijn vriendin is trouwens aangereden door een heftruck op het werk, blijvend weefselschade op het been. Ze heeft amper 200 euro gekregen na 2 jaar procederen...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Hoe komt het dat als ik iemand aanrijd (zonder verzekering) dat ik een half miljoen moet betalen en dat als ik aangereden word (beide met verzekering) dat ik 2 jaar moet wachten op €200?
??, ik vraag om de maten ??, of heb ik een stukje gemist
Ik denk toch dat ik wel een 50cc cilinder ga kopen, dat omdat ik wel legaal wil blijven, en niet alle politie's moet gaan ontwijken etc .