Tire Fly ventieldoppen ( lichies erin dus )
Tire Fly ventieldoppen ( lichies erin dus )
hallo...
ik wil ff paar ding weten over die ventieldoppies ...
hoelang gaan die ong. mee ?
passen ze op alle soorten ventieltjes ?
kan je er wel gewoon mee door et zand rijde ?
alvast bedankt....
ik wil ff paar ding weten over die ventieldoppies ...
hoelang gaan die ong. mee ?
passen ze op alle soorten ventieltjes ?
kan je er wel gewoon mee door et zand rijde ?
alvast bedankt....
quad power !!
for live !!
for live !!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik heb ze niet gekocht (heb nog geen quad ), maar ik zou ook wel willen weten hoe dat nu precies zit met die lichjes ?
want ze zien er grappig uit, en volgens mij ook erg handig ?
Groeten martijn
want ze zien er grappig uit, en volgens mij ook erg handig ?
Groeten martijn
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
Ralph kan ze leveren,ook ik zit al een tijdje te denken over de aankoop van zulke "hebbedingetjes" omdat ik veel op de baan zit ook in het donker.Het is toch een beetje opvallende verlichting aan de zijkant van je quad waardoor je beter opgemerkt word.Hoelang ze meegaan weet ik niet(ik denk zelfs dat ze geleverd worden met een extra setje batterijen) maar ze passen wel op de meeste ventielen zoals op je wagen,je quad,je kruiwagen enz...,en door de modder rijden daar kan ik ook niets over vertellen maar het gedeelte bovenaan waar het ledje inzit is van doorschijnende plastik,en dat kan na verloop van tijd wel gekrast raken door de modder die een schurend effect heeft, en dat geeft dan een mat uitzicht aan het doorschijnend kapje.
Enjoy your ride...
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
in de euroshop verkopen ze die aan 4.99 euro,oxideren wil zeggen,verkalken van het water zodoende ze zogezegt vastkleven aan je soupappen,en ken je geen soupappen ??? dat zijn die rubberen dingen die uitsteken waar je je band mee opblaast .... als het goedkoop alu-plastiq zijn kan dit zijn dat je ze na een tijdje niet meer kan afdraaien ....slim is wat anders
Coragjo wanneer je je onderhoudsboekje van je wagen,moto of eender welk vervoermiddel naleest staat er overal in om regelmatig je bandendruk te controleren,ik doe dat met mijn quad elke keer voor ik vertrek en met de wagens doe ik dat niet elke keer maar toch regelmatig .Gouden tip,vaseline dient niet alleen voor aant poepje te smeren .
Enjoy your ride...
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
FOR FUN schreef:Coragjo wanneer je je onderhoudsboekje van je wagen,moto of eender welk vervoermiddel naleest staat er overal in om regelmatig je bandendruk te controleren,ik doe dat met mijn quad elke keer voor ik vertrek en met de wagens doe ik dat niet elke keer maar toch regelmatig .Gouden tip,vaseline dient niet alleen voor aant poepje te smeren .
zeg eleba niet te familiaal worden he ben al getrouwd
neeje ,bedankt voor de tip!!!!
ge moogt niet vloeken ook, daarbij tgeeft toch een beter zicht voor de bestuurders, ze zien je rijden zo! doen zou ik zeggen
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)