Dat hij redelijk breed staat origineel is waar maar de stabiliteit wordt volgens mij helemaal teniet gedaan door de grote hoogte van dat ding.HUMMER schreef:baja is al vrij van eventuele kinderziektes, een raptor 700 staat nog in zen kinderschoenen....
ik vind mijn baja goed rijden op de baan, van fabriek af staan er direct een hoop opties(nerfbars,toerenteller,skidplates,halogeenlampen,veerhoezen,handbeschermers en bij een goede dealer krijg je er de pinkerset met spiegel,snekheidsmeter enzo ook nog bij) op die je op geen van beide andere quads hebt en staat meteen breed genoeg met goede veren, 2 jaar garantie en een betrouwbaar blok.
Ik weet niet hoe de zithouding is op de hier overal aangeprezen raptor die nog alles moet bewijzen maar ik ben vrij groot 1.88 m en moet zeggen dat de baja het meeste comfort en beste zithouding geeft voor zover ik al heb kunnen vergelijken, zeker voor grote mensen een aanrader. Je hebt niet het gevoel met je knie in je oog te zitten
Als je budget niet zo hoog reikt zou ik opteren voor de Z400, prima quad met goeie prijs/kwaliteit verhouding en die best wel wat in zen mars heeft
Als niets van dit alles of de zoekfunctie je een keuze laat maken is het beste eens een proefrit ermee te maken wat je best altijd doet voor je een quad koopt
Hopelijk geraak je eraan uit, veel succes
Welke quad is de beste ???
KFX540
Hij is idd vrij hoog maar je kan de veren in hoogte instellen, op de hoogste stand heb je namelijk een veerweg als ik me niet vergis van 30 cm wat tijdens non-cross-ik-rij-me-dood ritten wel zeer comfortabel is.
Mijn baja staat al iets lager dan standaard het geval, had er in het begin wel veel last mee met altijd net niet-kantel situaties omdat ik men banshee gewoon was en die ligt bijna op de grond in vgl met een baja. Eens eraan gewend lukt het aardig vind ik en ik kan niet zeggen dat hij ik hem niet stabiel vind.
Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en het is natuurlijk zeker geen supermotard maar dat is dan ook niet de bedoeling van een baja natuurlijk... en met het nodige geld maak je alles naar jouw gebruik natuurlijk want welke quad op dit forum is perfect op de dag dat je hem koopt?
Mijn baja staat al iets lager dan standaard het geval, had er in het begin wel veel last mee met altijd net niet-kantel situaties omdat ik men banshee gewoon was en die ligt bijna op de grond in vgl met een baja. Eens eraan gewend lukt het aardig vind ik en ik kan niet zeggen dat hij ik hem niet stabiel vind.
Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en het is natuurlijk zeker geen supermotard maar dat is dan ook niet de bedoeling van een baja natuurlijk... en met het nodige geld maak je alles naar jouw gebruik natuurlijk want welke quad op dit forum is perfect op de dag dat je hem koopt?
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team
Steffen schreef:Als het nieuwe Activ Quad Magazine koopt, dan zie je een goede revieuw van de Z400, het zijn zeer betrouwebare quads met een goed blok, zowel voor off road als voor op de baan. voor de raptor 700 geldt hetzelfde, maar wat duurder en meer pk's. van de Baja kan ik niet veel zeggn, want ik ken deze quad niet zo goed
greetz
Nu hoor ik u klappen se
When going gets tough, the tough get going
ah, wist ik niet dat je hem kunt verlagen standaard. Maakt al veel goed.HUMMER schreef:Hij is idd vrij hoog maar je kan de veren in hoogte instellen, op de hoogste stand heb je namelijk een veerweg als ik me niet vergis van 30 cm wat tijdens non-cross-ik-rij-me-dood ritten wel zeer comfortabel is.
Mijn baja staat al iets lager dan standaard het geval, had er in het begin wel veel last mee met altijd net niet-kantel situaties omdat ik men banshee gewoon was en die ligt bijna op de grond in vgl met een baja. Eens eraan gewend lukt het aardig vind ik en ik kan niet zeggen dat hij ik hem niet stabiel vind.
Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en het is natuurlijk zeker geen supermotard maar dat is dan ook niet de bedoeling van een baja natuurlijk... en met het nodige geld maak je alles naar jouw gebruik natuurlijk want welke quad op dit forum is perfect op de dag dat je hem koopt?
En inderdaad, t'is ook niet direct een supermotard quad
KFX540
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
ik denk wel da het een wonder goeie quad is voor een hele dag mee tegaan toeren~JoAcHiM~ schreef:ah, wist ik niet dat je hem kunt verlagen standaard. Maakt al veel goed.HUMMER schreef:Hij is idd vrij hoog maar je kan de veren in hoogte instellen, op de hoogste stand heb je namelijk een veerweg als ik me niet vergis van 30 cm wat tijdens non-cross-ik-rij-me-dood ritten wel zeer comfortabel is.
Mijn baja staat al iets lager dan standaard het geval, had er in het begin wel veel last mee met altijd net niet-kantel situaties omdat ik men banshee gewoon was en die ligt bijna op de grond in vgl met een baja. Eens eraan gewend lukt het aardig vind ik en ik kan niet zeggen dat hij ik hem niet stabiel vind.
Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en het is natuurlijk zeker geen supermotard maar dat is dan ook niet de bedoeling van een baja natuurlijk... en met het nodige geld maak je alles naar jouw gebruik natuurlijk want welke quad op dit forum is perfect op de dag dat je hem koopt?
En inderdaad, t'is ook niet direct een supermotard quad