quadrijden in duitsland
quadrijden in duitsland
Hallo,
Deze zomer zouden we willen gaan rijden met de quad in het zwartewoud in Duitsland, heeft iemand hier al ooit es gereden? Alle tips en adressen zijn welkom....
Grtz Matthias
Ps: naar het schijnt mag je met de quad in Duitsland vanaf 16 , klopt dit?
Deze zomer zouden we willen gaan rijden met de quad in het zwartewoud in Duitsland, heeft iemand hier al ooit es gereden? Alle tips en adressen zijn welkom....
Grtz Matthias
Ps: naar het schijnt mag je met de quad in Duitsland vanaf 16 , klopt dit?
Laatst gewijzigd door matth op zo 22 jan, 2006 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Vraag het Pfalzer. Hij is duitser.
Vertaal je zin(nen) met deze site: http://babelfish.altavista.com/tr
Wie weet...
Vertaal je zin(nen) met deze site: http://babelfish.altavista.com/tr
Wie weet...
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
helaas: in duitsland mag je NIET met 16 jaar op de openbare weg rijden zoals in nederland.
ze kennen daar niet een trekker rijbewijs of trekker (tractor) zoals hier in NL.
er is daar weliswaar de ackerslepper (tractor) maar dan moet je een eigen stuk land en boerderij hebben en met die gegevens naar de duitse RDW, waardoor je toestemming krijgt om ermee te rijden.
voor een nederlander op vakantie in Dld dus onmogelijk.
ze kennen daar niet een trekker rijbewijs of trekker (tractor) zoals hier in NL.
er is daar weliswaar de ackerslepper (tractor) maar dan moet je een eigen stuk land en boerderij hebben en met die gegevens naar de duitse RDW, waardoor je toestemming krijgt om ermee te rijden.
voor een nederlander op vakantie in Dld dus onmogelijk.
-
- Quadrider
-
- Easy Quadrider
Dan had je er even bij moeten zeggen, of het een quad op met kenteken was, of als landbouwvoertuig of als bromquad . Maar alleen bromquad is daar toegestaan als het goed is vanaf je 16e, maar dan mag je er wel mee over de 80km wegen. Alle scooters mogen dat daar.matth schreef:///SORRY///
mijn pa en ik gaan nr duitsland met de quad, ma kvraag mij af ofdaje daar vanaf 16 op de openbare weg mag, kvraag mij af welk deel je daaraan ni verstaat? en den titel is nu aangepast e, foutje
-
- Easy Quadrider