ZJORS schreef:De 350 doet op alle gebied onder voor de 400 honda
Honda is gewoon één van de betere als het niet de beste quad is die er is!
Qua kracht: honda wint, qua rijcomfort: mits enkele aanpassingen gelijke stand, levensduur: 350 zal langer meegaan maja is geen te vergelijken blok ....
En welke aanpassingen zou U aanraden om een goede quad nog beter te maken, want iedereen spreekt hier constant over 'mits een paar aanpassingen' ?
De quad op zich rijdt fantastisch en is supersnel. Hij herneemt vanaf de laagste toeren en rijdt heel stabiel. Wat zou ik moeten doen om hem nog beter te maken?
Steek daar betere vering onder, zal al een gans ander rijcomfort geven, maar om te weten welke vering zult ge iemand anders moeten raadplegen
der zijn hier veel dan u perfect kunnen vertellen welke vering prijs kwaliteit best zijn
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
Ik overweeg nu de quad van Hanzie te kopen, de YZF450
maar ik vraag me af of die geschikt is voor de openbare weg ? Naar mijn weten is de YZF een pure crossquad maar ik ben een leek dus vraag ik het aan jullie .
Maar zal die even comfortabel rijden als pakweg een 660 ?
Of rijdt die een stuk harder / minder soepel / minder vinnig dan een 660 ?
vinnig is ie zeker, qua optrekken zit je beter bij een 450!
ik weet niet of ie zo geschikt is om de baan te doen, is een competitiequad hé een 450! je gaat allesinds meer onderhoud hebben
maar als je hem goed onderhoud is dit wel te doen hoor
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer