Yamaha raptor 80 begrenzers
-
- Quadrider
Graag gedaan (voor niets eigenlijk, maarja)emielishomo schreef:tnx to alfredo
en ivoman, ik stel hier gwoon een vraag en jullie beginnen allemaal te zijken over mijn naam dusse....
Wat wil je nu ook met zo'n naam? Stel je voor dat ik me geregistreerd had met "benisgay", dan is het toch normaal dat mensen je raar bekijken en vragen stellen? Mijn jonger neefje heeft nu zo de leeftijd waarop hij zoiets in zijn MSN naam zou zetten, en hij is 12 ofzo...
-
- Toeschouwer
-
- Quad Master
- Contacteer:
mss voor zijn broer neef ofzo
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ik weet niet of je het door had, maar ik wou je nog ff verdedigen met te zeggen dat het er niet om doet wie met de quad rijdt, maar om het feit dat je de begrenzer eraf wil. Ma soit, trekt uwe plan er mee van mij partemielishomo schreef:nou gwoon ff koppe dicht houde en probeer ff antwoord te geven op mijn vraag, weet je het nie, houd dan gwoon je kop dicht of geef serieus antwoord
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
Denk ik ook, mijn buurjongen heeft ook zo'n 80 en daar heeft hij ook al aan zitten prutsenAlfredo schreef: Trouwens, voor een standaard 80cc lijkt 60-65 mij een reële snelheid, veel meer ga je daar niet uitkrijgen.
Als je hem sneller wil doen rijden, door er de begrenser uit te halen, zou hij zeker overtoeren gaan... En dat is heus niet gezond
Dus, k'zou zeggen: afblijven !!
Re: Yamaha raptor 80 begrenzers
Harder als 60/65 zal zo'n Raptor 80 niet gaan Als je harder wilt moet je em opvoeren. Andere uitlaat, andere carb, etc.emielishomo schreef:Hoi
Ik heb hier een yamaha raptor 80cc staan.
Ik rijd er alleen maar rond de 60/65 mee.
Ik neem dus aan dat er begrenzers inzitten, zouden jullie mij misschien kunne vertellen waar die zitteN?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Toeschouwer