Heb mij deze maand nen nieuwe yamaha blaster gekocht,waar een handleidingsboekske bij zat,maar wel int engels,frans en spaans.Snap daar de ballen van.
Weet er iemand waar ik aan een nederlandstalig boekje kan geraken.
YFS200V model 2005/2006
ok,merci
maar me veertien dagen moet ik bij den dealer waar ik hem kochte en zalt hem ke vragen.
Nie dak da zo dringent nodig heb maar tis toch altijd handig he
blaster8 schreef:Ik heb naar D'Ieteren eens gebeld gehad, maar daar hadden ze dat niet.
D'Ieteren Motorsport verkoopt toch de Yamaha Blaster dus moeten ze ook de Nederlandstalige handleiding hebben.
Waarschijnlijk hebt ge iemand aan de telefoon gehad die rap van u af wou zijn of iemand die niet wist of hij wel genoeg gegeten had.
blaster8 schreef:Ik heb naar D'Ieteren eens gebeld gehad, maar daar hadden ze dat niet.
D'Ieteren Motorsport verkoopt toch de Yamaha Blaster dus moeten ze ook de Nederlandstalige handleiding hebben.
Waarschijnlijk hebt ge iemand aan de telefoon gehad die rap van u af wou zijn of iemand die niet wist of hij wel genoeg gegeten had.
Dat kan ook. Maar ja, waarom zetten ze het dan ni ineens in het Nederlands voor België en Nederland. En dan een andere taal weglaten?!
Blaster 2005 RIDE WITH PRIDE!
ART Nerfbars - TrailTech - Kenda Baanbanden - Cycra Handkappen