Wa voor iets halen? utility of sport??
Wa voor iets halen? utility of sport??
Hey iedereen,
Ben al een tijd hier het forum aan't volgen en wou me binnen een paar maanden dan toch eindelijk ne quad aanschaffen. Alleen weet ik nie wa voor iets ik moet gaan halen...
Was aan't twijfelen tussen ne Z400 nieuw of ne occasie Grizzly...
Zou vooral willen rijden op bospaden of echt dieper het bos in, alleen weet ik nie of hier in de buurt het echt te vettig zou zijn voor ne z400 want zou nie graag alsk alleen rij, ook vastrijden...
K woon in Helchteren dus zou vooral hier in de buurt rijden en ook in peer, diepenbeek, enz... Iemand van hier in de buurt die ook daar gaat rijden en mssn routes weet en kan zeggen of ne Z dan mssn te min is voor in de modder want heb echt geen gedacht hoever zoiets kan gaan op da gebied.
Zou dus ook over de baan naar het bos enzo moeten rijden, is da goed te doen met ne utility? En als k em occasie haal, is 5000km veel voor een quad?
Ahja, k ben 21 jaar, groot en weeg maar iets van een 67kg mssn nie genoeg gewicht voor zo'n zware utility onder controle te houden?
Zodus als ge raad weet, shoot zou'k zo zeggen!
Ben al een tijd hier het forum aan't volgen en wou me binnen een paar maanden dan toch eindelijk ne quad aanschaffen. Alleen weet ik nie wa voor iets ik moet gaan halen...
Was aan't twijfelen tussen ne Z400 nieuw of ne occasie Grizzly...
Zou vooral willen rijden op bospaden of echt dieper het bos in, alleen weet ik nie of hier in de buurt het echt te vettig zou zijn voor ne z400 want zou nie graag alsk alleen rij, ook vastrijden...
K woon in Helchteren dus zou vooral hier in de buurt rijden en ook in peer, diepenbeek, enz... Iemand van hier in de buurt die ook daar gaat rijden en mssn routes weet en kan zeggen of ne Z dan mssn te min is voor in de modder want heb echt geen gedacht hoever zoiets kan gaan op da gebied.
Zou dus ook over de baan naar het bos enzo moeten rijden, is da goed te doen met ne utility? En als k em occasie haal, is 5000km veel voor een quad?
Ahja, k ben 21 jaar, groot en weeg maar iets van een 67kg mssn nie genoeg gewicht voor zo'n zware utility onder controle te houden?
Zodus als ge raad weet, shoot zou'k zo zeggen!
wel aangezien jij vooral bos en bospaden gaat doen is een utility meer geschikt voor je denkik!
als je in de bossen met een sportquad rijd, maak je al snel meer lawaar, en (nog) meer schade! trouwens, mensen zien je iets liever met een vrachtquad aankomen dan met een sport.
als je wordt tegengehouden door de politie kan je nog altijd zeggen dat je naar je velden rijd (aangezien je een landbouwvoertuig hebt, en daarmee mag je wel op die wegjes).
een sportquad dient meer voor weg,wedstrijden,en hard gas geven op wegen.
trouwens je gaat meer plezier hebben in de bossen van je utility. je rijd minder snel vast,...
hope i helped you!
greetz,S
als je in de bossen met een sportquad rijd, maak je al snel meer lawaar, en (nog) meer schade! trouwens, mensen zien je iets liever met een vrachtquad aankomen dan met een sport.
als je wordt tegengehouden door de politie kan je nog altijd zeggen dat je naar je velden rijd (aangezien je een landbouwvoertuig hebt, en daarmee mag je wel op die wegjes).
een sportquad dient meer voor weg,wedstrijden,en hard gas geven op wegen.
trouwens je gaat meer plezier hebben in de bossen van je utility. je rijd minder snel vast,...
hope i helped you!
greetz,S
hoi, leest dit misschien eens door:
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10642
PS: Ik ben van Zonhoven
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10642
PS: Ik ben van Zonhoven
-
- Toeschouwer
- Berichten: 41
- Lid geworden op: zo 17 jul, 2005 08:30
- Locatie: West Vlaanderen
- Contacteer:
Ik heb destijds ook dezelfde twijfel gehad... ik rij nu utility en dat bevalt me prima. Af en toe een remorque trekken zonder probleem, lekker door modder en bos ploeteren : HEERLIJK ! Je hebt wat minder snelheid
en accelleratie in vergelijking met crossquad, maar dat valt best mee.
En inderdaad : de mensen vinden een utility om de één of andere reden
meer aanvaardbaar dan een cross. Vraag me niet waarom, maar het is
wel zo
en accelleratie in vergelijking met crossquad, maar dat valt best mee.
En inderdaad : de mensen vinden een utility om de één of andere reden
meer aanvaardbaar dan een cross. Vraag me niet waarom, maar het is
wel zo
Kawa KVF-360 2004
-
- Quadrider
- Berichten: 330
- Lid geworden op: do 01 dec, 2005 18:37
voor zo wat jij er mee zou willen doen zou ik een utility kopen
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 188
- Lid geworden op: zo 11 dec, 2005 19:44
- Locatie: waarschoot
Re: Wa voor iets halen? utility of sport??
hij had het al gezegdbiestig schreef:Hey iedereen,
K woon in Helchteren dus zou vooral hier in de buurt rijden en ook in peer, diepenbeek, enz... Iemand van hier in de buurt die ook daar gaat rijden en mssn routes weet en kan zeggen of ne Z dan mssn te min is voor in de modder want heb echt geen gedacht hoever zoiets kan gaan op da gebied.
njah, die wolverine zegt me maar niks, vind em lelijk...
wou ook ma 7000€ deraan uitgeven daarmee dak dus zei ofwel nie nieuwe suzuki of honda sport ofwel ne utility.
Mak denk dak voor de utility ga gaan, alhoewel ik der hier ma weinig zie van mijne leeftijd met ne utility? Vraag me af hoe da komt? Gaat iedereen hier dan uitsluitend de baan op met zijne quad of crossparcours? Want als ge de bos ingaat dan komde toch vastzitten met sportquad ofnie?
Trouwens hoe rijd zo ne utility op de weg? iemand daar wa info over?
wou ook ma 7000€ deraan uitgeven daarmee dak dus zei ofwel nie nieuwe suzuki of honda sport ofwel ne utility.
Mak denk dak voor de utility ga gaan, alhoewel ik der hier ma weinig zie van mijne leeftijd met ne utility? Vraag me af hoe da komt? Gaat iedereen hier dan uitsluitend de baan op met zijne quad of crossparcours? Want als ge de bos ingaat dan komde toch vastzitten met sportquad ofnie?
Trouwens hoe rijd zo ne utility op de weg? iemand daar wa info over?
biestig schreef:njah, die wolverine zegt me maar niks, vind em lelijk...
wou ook ma 7000€ deraan uitgeven daarmee dak dus zei ofwel nie nieuwe suzuki of honda sport ofwel ne utility.
Mak denk dak voor de utility ga gaan, alhoewel ik der hier ma weinig zie van mijne leeftijd met ne utility? Vraag me af hoe da komt? Gaat iedereen hier dan uitsluitend de baan op met zijne quad of crossparcours? Want als ge de bos ingaat dan komde toch vastzitten met sportquad ofnie?
Trouwens hoe rijd zo ne utility op de weg? iemand daar wa info over?
Rijd beter op de weg omdat het geen starre as heeft.
Onlangs men Raptor 660 verkocht en nu heb ik een King quad, moet ik eerlijk zeggen dat ik het toffer vind om met een "tracteurke" te rijden.
-
- Quadrider
- Berichten: 347
- Lid geworden op: vr 03 jun, 2005 11:09
- Locatie: De kustlijn van Ramsel
Tja ne mens wordt rustiger mety de jarenMarc G schreef:biestig schreef:njah, die wolverine zegt me maar niks, vind em lelijk...
wou ook ma 7000€ deraan uitgeven daarmee dak dus zei ofwel nie nieuwe suzuki of honda sport ofwel ne utility.
Mak denk dak voor de utility ga gaan, alhoewel ik der hier ma weinig zie van mijne leeftijd met ne utility? Vraag me af hoe da komt? Gaat iedereen hier dan uitsluitend de baan op met zijne quad of crossparcours? Want als ge de bos ingaat dan komde toch vastzitten met sportquad ofnie?
Trouwens hoe rijd zo ne utility op de weg? iemand daar wa info over?
Rijd beter op de weg omdat het geen starre as heeft.
Onlangs men Raptor 660 verkocht en nu heb ik een King quad, moet ik eerlijk zeggen dat ik het toffer vind om met een "tracteurke" te rijden.
===> voor mij ook nen utility....
En of utility of cross....maar zo'n ding noch vis no vlees
http://forum.extreme4x4.be - join us !