die dingen op de carburateur waar als eerste de gaskabels in gaan,die sluiten de ontsteking af,mocht je gas blijven hangen..en geven vaak problemen heb ik gehoord..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
bestellen bij die firma waar jij de zadelovertrek van hebt 90euro,compleet met draaigas..makkelijk afstellen,en de halve kabelboom kun je eraf trekken..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
dus mijn vraag is eigelijk hoe kun je een standaard gaskabel op een carburteur zonder tors zetten . ? wil egt van die dingen af maar heb net een nieuwe gaskabel gekocht
moet je alleen die carb-doppen bestellen,de gaskabel moet lukken volgens mij,anders kun je er nog een nieuw tonnetje aan zetten(aan de kabel) dus..bellen die vls jongens,super aardige lui,en zeer behulpzaam
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
onder je fueltank, aan de zelfde buis als waar je boubine aan vast gemaakt is
zit een klein zwart kastje waar drie draadjes uit komen, maak dat stekkertje los, en de T.O.R.S is buiten bedrijf
je hoeft dan niks door teverbinden of af te knippen
en het kost niks
Als de motor niet bovenin toeren wil komen dan kan het zijn dat de lucht/brandstof verhouding niet goed is. Haal gewoon ff die luchtfilter deksel eraf en kijk hoe ie dan loopt. Misschien dat ie niet voldoende lucht krijgt ?
Anders ff de boegie's controleren. ff op een recht stuk flink hard rijden, gas helemaal open. Dan contact uit zetten en koppeling in (wanneer je dus gas helemaal open hebt op lang recht stuk). Daarna de boegie's eruit en naar de kleur kijken. Licht/Wit = te arm, Donker/Zwart = te rijk, Bruin = goed.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.